- FuzioN Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Saint's Row 3 Tråden INFO: Skjul Saints Row 3 already in development Will take a new direction from SR2. Speaking with this website, Volition's associate producer Dan Sutton has revealed that while the studio are stilling finishing up Saints Row 2 ahead of an October launch, that the developer are already beginning work on Saints Row 3. Talking about the narrative of the new sandbox action game, he revealed that Saints Row 3 will take a very different direction, and that SR2 is likely to wrap-up most of the loose-ends left over from the original game's plot. Sutton reveals that "in SR2 we tie-up a lot of loose ends. I think we tie it up deliberately. We've already started work on Saints Row 3, and we have a new direction we want to go in with that which we of course can't talk about. We wrap up a lot in this one. There's no frustration." More in the full chin-wag. Det var en artikkel om dette på Gamer.no før de skilte lag. Diskuter hva du syntest burde komme i 3'ern som manglet/burde bli forbedret 2'ern! Endret 9. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Kult, håper det varer lengre enn nr 2, det falt ikke helt i smak.
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Og jeg som ikke har begynt å spille 2eren enda!! Nå må jeg får ræva i gir her:-) hehe Men er det bedre enn gta4??
OlavHelland Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 HardC0re, du er da ikke gammel nok til å spille saits row
cavumo Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg likte gta iv 10x bedre Jeg likte de ca. like godt. Saint's Row var gøyere når jeg ikke spilte storyen. GTA eide Saint's Row på historie.
Alinoe Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg digga begge jeg, men jeg savna gladvolden og tullingen fra san andreas da jeg spilte GTA4, saints row var sånn spill som var så moro at man liksom overså alt annet.
Joy Division Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Stilig, men jeg syntes Saints Row 2 var likt Saints Row så da blir sikkert Saints Row 3 likt Saints Row 2. Likte egentlig ingen av spillene når jeg tenker meg om, men hvis de klarer å lage et godt spill nå kjøper jeg det.
Licht Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Saints Row 2 til PC er iallefall ikke av de beste kjøpene jeg har gjort i den senere tid - den elendige portingen (ingen widescreen-oppløsning, ikke-eksisterende optimisering?), og svak mekanikk (alle kjøretøy snur på en femtiøring og går fra 0 til 300 på et halvt sekund) overskygger de kvalitetene spillet kanskje kunne hatt. Om bare alt hadde vært like imponerende som karakterskapingen i begynnelsen, for den var virkelig god. Et eventuelt Saints Row 3 står ikke på innkjøpslisten. Endret 8. februar 2009 av Zealuu
Laland Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Saints Row var konge for å komme i 2006, Saints Row 2 hadde ikke den samme effekten i 2008 (men hallo, det var etter GTA IV! ) så hvis de jobber med en ny grafikk/fysikkmotor, og gir oss mulighetene i SR2 sammen med en enorm størrelse og en god presentasjon blir det fort et kjøp!
- FuzioN Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 HardC0re, du er da ikke gammel nok til å spille saits row Sier hvem? PEGI - Bryr meg aldri om det som står nede i hjørent - Det er bare bullshit -
Bozzeye Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Og jeg som ikke har begynt å spille 2eren enda!! Nå må jeg får ræva i gir her:-) hehe Samme her. Selv synes jeg eneren var bedre enn GTA4.
Stonemeister Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Digger Saint's Row 2, så jeg kjøper 3er'n uten å nøle når det faller i hyllene. Saint's Row var bedre enn GTA IV, imo. Morsommere, selv om storyen i GTA var bedre, så lenge jeg gadd å spille det...
CREDiiBLE Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Digger Saint's Row 2, så jeg kjøper 3er'n uten å nøle når det faller i hyllene. Saint's Row var bedre enn GTA IV, imo. Morsommere, selv om storyen i GTA var bedre, så lenge jeg gadd å spille det... Stiller meg helt og fullt bak denne. GTA IV var et patetisk forsøk på å følge opp San Andreas, og hadde spillet het noe annet (f.eks Saints Row 2) hadde det ikke på noen måte fått den oppmerksomheten og hyllesten som spillet faktisk har fått. Jeg blir trist hver gang jeg leser om noen som syntes spillet var bra, og blir mannevond og får vonde og uvante tanker i hodet mitt hver gang jeg ser en anmeldelse som losjerer inn GTA IV på øverste del av karakterskalaen. Men jeg orker ikke diskutere det spillet mer nå. Saints Row 2 var et fantastisk spill, og kanskje den beste spillopplevelsen jeg hadde i 2008. Det går tilbake til det GTA egentlig handler om, før Rockstar tok valget om at alle de morsomme aspektene skulle ut av spillet, og en historie tørrere enn Sossen Krogh og Dronning Sonja tilsammen skulle utgjøre essensen i GTA IV. Dette er en mening jeg har gått rundt med siden jeg fullførte spillet for en god del måneder siden, og jeg priset meg lykkelig da min sjelefrende og den eneste spillanmelderen jeg av hele mitt hjerte er enig i sang med i klagekoret mitt. Zero Punctuation. Men som sagt, Saints Row 2 var en av mine beste spillopplevelser i 2008, og hadde alt det jeg ønsket meg i spillet - og MYE mer. Det er the gift that keeps on giving, med funksjoner jeg har etterlyst i GTA siden treeren. Lagring av biler, car (og fly) surfing, styling av gjengen, valg av gjengbiler, pimping av biler alà San Andreas, og over til det viktigste - MORSOMME og UNDERHOLDENDE oppdrag, 100 morsomme sidemissions, stunt-jumps, stunt-fly, at man kan lage sin egen person o.l. Det som må fokuseres på i 3eren er forbedring av bugs, en grafisk shine-up og flere storyline-oppdrag. I tillegg syntes jeg man kan ta ytterligere noen steg mot San Andreas, for det var virkelig et episk spill, som for meg er det soleklart beste spillet i serien. Det ble litt i letteste laget med regenererende helse og evig sprint og ammo, det burde også utviklerene ta en titt på. Men kjøpes skal det uansett.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Visst dette spillet kommer til pc, så burde det være bedre kjøreegenskaper, de var rett og slett umulig og kjøre.
Nøtte Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Digger Saint's Row 2, så jeg kjøper 3er'n uten å nøle når det faller i hyllene. Saint's Row var bedre enn GTA IV, imo. Morsommere, selv om storyen i GTA var bedre, så lenge jeg gadd å spille det... Stiller meg helt og fullt bak denne. GTA IV var et patetisk forsøk på å følge opp San Andreas, og hadde spillet het noe annet (f.eks Saints Row 2) hadde det ikke på noen måte fått den oppmerksomheten og hyllesten som spillet faktisk har fått. Jeg blir trist hver gang jeg leser om noen som syntes spillet var bra, og blir mannevond og får vonde og uvante tanker i hodet mitt hver gang jeg ser en anmeldelse som losjerer inn GTA IV på øverste del av karakterskalaen. Men jeg orker ikke diskutere det spillet mer nå. Saints Row 2 var et fantastisk spill, og kanskje den beste spillopplevelsen jeg hadde i 2008. Det går tilbake til det GTA egentlig handler om, før Rockstar tok valget om at alle de morsomme aspektene skulle ut av spillet, og en historie tørrere enn Sossen Krogh og Dronning Sonja tilsammen skulle utgjøre essensen i GTA IV. Dette er en mening jeg har gått rundt med siden jeg fullførte spillet for en god del måneder siden, og jeg priset meg lykkelig da min sjelefrende og den eneste spillanmelderen jeg av hele mitt hjerte er enig i sang med i klagekoret mitt. Zero Punctuation. Takker for at du gadd å ta deg tid til å si dette:-) Er første gang jeg har sett en skikkelig personlig mening om dette spillet! Tror dette var dråpen som skulle til for å få meg til å faktisk gå dit hen å kjøpe spillet!! KOmmer tilbake til tråden her så straks jeg har testa det:-) Takker og bukker igjen!! Men som sagt, Saints Row 2 var en av mine beste spillopplevelser i 2008, og hadde alt det jeg ønsket meg i spillet - og MYE mer. Det er the gift that keeps on giving, med funksjoner jeg har etterlyst i GTA siden treeren. Lagring av biler, car (og fly) surfing, styling av gjengen, valg av gjengbiler, pimping av biler alà San Andreas, og over til det viktigste - MORSOMME og UNDERHOLDENDE oppdrag, 100 morsomme sidemissions, stunt-jumps, stunt-fly, at man kan lage sin egen person o.l. Det som må fokuseres på i 3eren er forbedring av bugs, en grafisk shine-up og flere storyline-oppdrag. I tillegg syntes jeg man kan ta ytterligere noen steg mot San Andreas, for det var virkelig et episk spill, som for meg er det soleklart beste spillet i serien. Det ble litt i letteste laget med regenererende helse og evig sprint og ammo, det burde også utviklerene ta en titt på. Men kjøpes skal det uansett.
UNSCCapone Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Når det gjelder GTA IV vs SR 2 er det to helt forskjellige spill. Hos GTA IV ligger en god og tung historie bak. Å gå rundt i GTA IV sin virkelighetstroe verden gjør at jeg lever meg inn spillet. Det er et spille jeg må sette meg ned med i flere timer for å få full glede, det går ikke ann å sette seg ned i en halv time for å ha det gøy. For meg blir det en dyp og spennende dram/triller film hvor jeg selv deltar. GTA IV trekker seg vekk fra San Andreas og det er noe som er bra i min mening. Man får et spill med dyp historie og virkelighetstro verden hvor det er liv, bilene beveger seg realistisk og muligheten til å kjøre taxi er bare helt genialt. Saints Row 2 (SR2) er et morsomt spill som jeg kan sette meg ned i en halvtime og more meg. Det har ikke den dype historien som GTA IV har, men historien for meg allikevell til å fortsette. SR2 er et lite realistisk spill, det virker som at bilene ikke har mer enn to gir plutselig kan det falle folk ned fra himmelen, man kan løpe rundt splitter naken for å tjene penger. SR 2 drar segf nærmer mot San Andreas. For meg er det helt umulig å sammenligne SR2 og GTA IV. GTA IV blir ikke tatt frem så ofte, men når jeg gjør det er det i steden for å sette meg å se en film. SR2 er oftere fremme, men jeg spiller dwet ikke likelenge som GTA IV i strekk, for det er ikke like fengende når man er ferdig med historien og de fleste aktivitetene. For all del, dette er to spill man burde ha med i samlingen. SR3 er et spill jeg kommer til å kjøpe med en gang det kommer i butikkene. Håper de gjør grafikken lit bedre, men at de holder seg til den gamle stilen. Det er også en del små bugs som burde bli borte.
M@R7!N Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Syntes det er helt greit at Rockstar hadde et stort fokus paa historien denne gangen, men haaper ikke det er noe de vil fortsette med. Det er greit med en bra historie, men ikke la det gaa utover gameplayer. GTA 4 hadde nemlig ikke noe gameplay utenfor missions med unntak av aa krasje i ting. Et nextgen GTA i samme stil som San Andreas hadde veart tidenes spill etter min mening. Saints row 2 lyktes ihvertfall paa det punktet at freeroaming er fortsatt veldig morsomt. Endret 9. februar 2009 av Martino
UNSCCapone Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Hvis man vil ha et spill som San Andreas vil jeg anbefale Saints Row, håper de fortsetter det i SR3
- FuzioN Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Hvis man vil ha et spill som San Andreas vil jeg anbefale Saints Row, håper de fortsetter det i SR3 Ser det på Gameplay-videoene, (har ikke spillet) blir et absolutt kjøp. OT: Har fiksa litt på førstepost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå