Gå til innhold

Hvilken håndkontroll har vært den beste gjennom tidene?


Hvilken kontroll er best?  

3 stemmer

  1. 1. Hvilken spillkontroll er den beste?

    • PlayStation(1, 2, 3)
      49
    • Xbox 360
      125
    • Xbox (den originale, store)
      9
    • Xbox (Controller S)
      1
    • Nintendo GameCube
      14
    • Nintendo Wii
      13
    • Nintendo 64
      18
    • Dreamcast
      1


Anbefalte innlegg

Hehe.

 

Jeg tok PS sin kontroll fordi den bare smelter inn, og ikke gir meg fingersmerter etter en kort halvtime.

 

Pølsefingrene mine liker ikke plasseringen av batteripakken til xbox360, selv om folk sier den er bedre for folk med store hender, og ps sin er så liten, finner jeg det stikk motsatt, og liker ps sin best fordi fingran får plass <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, enig med flertallet om at 360 kontrolleren er best.

D-pad kunne trengt en liten redesign men det er eneste minuset jeg har med den også.

 

Når det gjelder ps3 dualshock så er den fortsatt alt for lett, samt triggerene er for skrå. Jeg mister nesten kontrolleren når jeg spiller gran turismo, det synes jeg er laber design fra Sony.

 

 

Gamecube controlleren likte jeg aldri, sikkert fordi den er så "barnslig" og dette går ut over total inntrykket av kontrolleren.

 

Og til han morroklumpen som posta bilde av en gammel Joystick, nei jeg tror ingen savner de. De funka til de gamle spillene, men å bruke en sånn idag er tafatt og nyttesløst :)

 

 

Hori arcadestick derimot.. Det er snasne saker:=)

scivjoys.jpg

Lenke til kommentar
Ingen som savner denne?

 

zipstick_super_pro.jpg

Teh vinn!

 

Og til han morroklumpen som posta bilde av en gammel Joystick, nei jeg tror ingen savner de. De funka til de gamle spillene, men å bruke en sånn idag er tafatt og nyttesløst :)

Nostalginervene mine trigger savnefunksjon øyeblikkelig ved synet av den legendariske Zipstick! :p

Lenke til kommentar

Har prøvd det meste av kontrollere opp gjennom tida og liker Xbox 360 best. Er veldig ergonomisk utformet og den ligger godt i hånda. Battery packen er ikke i veien for meg, men kommer jo litt ann på hvordan man griper den. D-paden kunne verdt bedre utformet og vert mer responsiv, forsåvidt Guide-knappen og.

Lenke til kommentar
håndorgasme

 

 

Er vell vanlig å bruke handa :lol:

 

Der er mange andre "vanlige" ting å bruke for å oppnå "nedre" glede, bare fantasien setter grenser.

 

Erm, men dette er vel ikke tråden for slike opplysninger :p

 

Stemte N64 kontrollen etter mye tenking, sto melom X360 kontrollen og N64 kontrollen, men valget falt på N64 kontrollen. Til tross for Mario Party og ødelagte handflate var kontrollen solid og god å holde i, ergonomisk og perfekt tilpasset med tanke på knappenes plassering. Alle knappene var godt plassert og veltenkt. Alt i alt, min favoritt kontroll :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...