Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen Fear-fans her? Jeg likte det første spillet, selv om det ble litt monotont mot slutten da flere av brettene var så like hverandre. Lastet ned demoen av Fear 2 for noen uker siden, og først i kveld prøvde jeg den. Ble positivt overrasket - spillet er like skummelt som det første, grafikken er herlig og virker veldig optimert. Dette er et godt eksempel for andre utviklere. Det blir så dumt når man må ha den nyeste hardwaren for å kunne kose seg med de nyeste spilla.

Tror jeg kommer til å kjøpe dette spillet når det kommer ut. Liker (og hater) grøsserspill. For de av dere som ikke har prøvd demoen ennå, så er den å oppdrive her: http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pel...-toiminta/6383/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsket demoen! Vannvittig skummel første gangen, og de neste gangene så var gameplayet veldig engasjerende både på pc og Xbox 360. Skal absolutt vurdere et kjøp! :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg ble skitredd, men satan så kult det var!

Skrevet

Har ikke spilt demoen enda....er sjokket over meg selv.

Har liksom blitt litt mye skole og annet... har ikke spilt noe særlig.

Holder på med Mirrors Edge akkurat nå, som er en fantastisk bra spill.

Men nok OT... Denne demoen skal prøves, gleder meg til å bli skremt ut skiten av Alma :)

F.E.A.R er pure epic, har ventet lenge på 2ern!

Nesumar

Skrevet

Første spillet på lang tid som jeg har forhåndsbestilt.

Synes demoen var grei nok, ble ikke direkte skremt, men jeg veit at om jeg bare setter meg ned å spiller så vil jeg bli skremt, og samtidig få nyte et av de beste FPSene som finns ;)

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Gleder meg enormt til 2`ern, håper det ikke er forutsigbare scener, det dreper gløden.

Skrevet

Eneste FPS jeg har spilt som jeg har skvetti ganske godt av var FEAR. Testet ut demoen til oppfølgeren på PS3, virker herlig. Men tastatur og mus er det eneste som gjelder, så jeg lurer på om jeg nesten må oppgradere PC-treskeverket. :p

Skrevet

Etter å ha sett på diverse videoer osv. så ser FEAR 2 mye mer skremmende ut en FEAR 1?

Hva synes dere?

PS. Forsiktig med spoilere, dekk over hvis dere har noe der å si. Har ikke spilt demoen enda.

Nesumar

Skrevet
Etter å ha sett på diverse videoer osv. så ser FEAR 2 mye mer skremmende ut en FEAR 1?

Hva synes dere?

PS. Forsiktig med spoilere, dekk over hvis dere har noe der å si. Har ikke spilt demoen enda.

Nesumar

FEAR 2 demoen er mye mer intens enn du kanskje er vant med på FEAR 1. Tipper dette også er grunnen til at de valgte akkurat dette stedet som demo.

Mye mer "flashbilder" og endel Alma action. Vil ikke røpe for mye.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Tja, demo'en var jo grei den, ble skikkelig skremt et par ganger, men slutten føltes totalt unødvending og liksom litt... eh, feil?

Skrevet
Tja, demo'en var jo grei den, ble skikkelig skremt et par ganger, men slutten føltes totalt unødvending og liksom litt... eh, feil?

Har ikke spilt det enda, men husk at det bare er en demo :)

Slutten blir nok bedre i det virkelige spillet, likte du demoen, så gled deg.

Nesumar

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Når du har spillt demoen så vil du forstå hva jeg mener :p

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Demoen slutter ganske vilkårlig - som demoer jo ofte gjør.

Ellers tror jeg kanskje de pøste på med skrekksekvenser i demoen, slik at det i fullversjonen er mer balanse mellom kamp og Alma-klemmer i mørke skolekorridorer enn det var i demoen. Eventuelt har de rett og slett tonet ned kampfokuset litt, siden Quicksave/Load er historie. Jeg likte quicksaving i FEAR - mange av actionsekvensene var sånn at man gjerne kunne gjøre dem om igjen noen ganger, og forsøke alternative løsninger.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Demoer avslutter ofte sterkt, ta Dead Space som eit annet eksempel.

Skrevet

Tja, jeg kan ikke huske å spilt noen demoer hvor det var selve avslutningen som imponerte meg. Nå har jeg riktignok aldri spilt Dead Space-demoen, siden jeg kjøpte spillet på releasedagen - men for all del, om en utvikler har vett nok til å lage en slags cliffhanger av slutten på en demo, all ære til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...