bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Bowser og Ganondorf. Fordi de er veldig utholdene og gir seg ikke, selv etter tiår med tap driver de fremdeles med prinsesserøving.
Toroto92 Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Tja... strengt tatt ser "han" ut som en bleiket bimbojente. Svært lite tøft og rått i min verden i alle fall. Men men, smak og behag og legning osv. Du må da nesten ha nesten ha spilt det først da. Nesten som jeg sier at GLaDOS umulig kan være en badguy, det er trossalt bare en skraphaug
Matsmeister Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Bowser og Ganondorf. Fordi de er veldig utholdene og gir seg ikke, selv etter tiår med tap driver de fremdeles med prinsesserøving. Godt poeng, støtter den.
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Bowser og Ganondorf. Fordi de er veldig utholdene og gir seg ikke, selv etter tiår med tap driver de fremdeles med prinsesserøving. Godt poeng, støtter den. Da må vi jo ha med:
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hvor er pyramide head guy fra O.O!? Endret 6. februar 2009 av lolidude
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Herfra. Han er en fiende i Silent Hill-serien.
Huffern Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Hvor er pyramide head guy fra O.O!? Silent hill... prøvde google Min stemme gå uten tvil til:
Bikkebakke Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Kva med the Evil-Vodoo-Demon-Zombie-Ghost-Pirate LeChuck frå The Curse of Monkey Island? oO Betre badguy finn ein ikkje!
TDZGamer Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Robotnix var det første jeg kom på når jeg leste tittelen. Fæl fyr ... fanger små uskyldige dyr og forvandler dem til monstre helt til det kommer et kjemperaskt pinnsvin og årner opp ... ellers synes jeg at den siste djevelen i Doom fortjener å bli nevnt. Husker ikke navnet i farten ... mulig det var satan selv. Var det noen som greide å ta han på "Hurt me plenty!" setting?
VIGGO123 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har tre stykker som deler førsteplassen. Liquid/Liquid Ocelot - Metal Gear serien. Alma - F.E.A.R. GLADOS - Portal Muligens G-man fra Half-life serien, men usikker på om han faktisk er en "bad guy"
WildWolF_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Må endre mening fra diskusjon.no å si: Panther king fra Conker's Bad Fur Day!
FpsStu Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Kva med the Evil-Vodoo-Demon-Zombie-Ghost-Pirate LeChuck frå The Curse of Monkey Island? oOBetre badguy finn ein ikkje! Helt enig! En av mine andre favoritter, Betty fra Fallout 3:
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 De på toppen er: Sephiroth GLaDOS Arthas
Tørriss Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Kva med the Evil-Vodoo-Demon-Zombie-Ghost-Pirate LeChuck frå The Curse of Monkey Island? oOBetre badguy finn ein ikkje! ..And bring me some more coleslaw! ^^
silver crowaxe Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) The unity will bring about the master race. Master! Master! (...) Race! Race! The Master fra Fallout 1. Endret 7. februar 2009 av Vault Dweller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå