Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de servere? Neato!

Hva slags instillinger kjører folket den på forresten?

Selv er jeg så heldig å kunne ta oppløsningen opp til 1920x1080 med alt på high, antialiasing på x1 og tror jeg har rundt 30 fps konstant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har de servere? Neato!

Hva slags instillinger kjører folket den på forresten?

Selv er jeg så heldig å kunne ta oppløsningen opp til 1920x1080 med alt på high, antialiasing på x1 og tror jeg har rundt 30 fps konstant.

Da er nok jeg heldigere :p Kjører på 1920X1200 , high. antialiansing på 4X og 16X af.Går som varm kniv i smør ;)

Endret av Bulletus
Skrevet (endret)

kjører alt på fullt her å ^^ å jeg har bare 8800gtx xfx i riggen ^^ 1920x1080

Skal ikke kimse av 8800GTX , hadde det i mange år - en solid arbeidshest ;)

Men prøv 1920X1200 , det er en vesentlig forskjell :p

Beta til tross; spillet virker veldig lettdrevet.

Det er en headline-tekst inni spillet som sier at de jobber med browseren og de sier at endel folk crasher når de bruker browseren.DICE anbefaler å bruke "play now" inntil dette er fikset ;)

http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb kul Video , viser litt av den heseblesende nærkampen som assault-klassen.Deven det er morro å fyre løs - litt for morro da man blir litt overivrig noen ganger.

Nvidia brukere med SLI og 295gtx ; ikke glem å laste ned nye driveren som lar BC2 gjøre seg nytte av fler-gpu støtte ;

http://downloads.guru3d.com/Forceware-196.34-Windows-7-%7C-Vista-(64-bit-)-download-2465.html

Endret av Bulletus
Skrevet (endret)

Kom inn ved å blant annet:

Forandre på GameSettings.ini fila som ligger på følgende plassering under W7

C:\Users\Dittbrukernavn\Documents\BFBC2Beta

Du finner der hvor det står RecentGames=enellerannenlanglinje;

og forandrer til RecentGames=EA;

Deretter gikk jeg inn i spillet, valgte online, leaderboards,friends leaderboard og SÅ valgte jeg servermenyen fra høyre side!

Funket helt flott.

Og dæven, tror jeg er hekta gitt :3

Takker ! Dette funka som svinet !

Browseren funker nå vertfall.

Endret av Bulletus
Skrevet

kjører alt på fullt her å ^^ å jeg har bare 8800gtx xfx i riggen ^^ 1920x1080

Skal ikke kimse av 8800GTX , hadde det i mange år - en solid arbeidshest ;)

Men prøv 1920X1200 , det er en vesentlig forskjell :p

Beta til tross; spillet virker veldig lettdrevet.

Det er en headline-tekst inni spillet som sier at de jobber med browseren og de sier at endel folk crasher når de bruker browseren.DICE anbefaler å bruke "play now" inntil dette er fikset ;)

http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb kul Video , viser litt av den heseblesende nærkampen som assault-klassen.Deven det er morro å fyre løs - litt for morro da man blir litt overivrig noen ganger.

Nvidia brukere med SLI og 295gtx ; ikke glem å laste ned nye driveren som lar BC2 gjøre seg nytte av fler-gpu støtte ;

http://downloads.guru3d.com/Forceware-196.34-Windows-7-%7C-Vista-(64-bit-)-download-2465.html

er maks oppløsning på skjermen min desverre ^^

Skrevet

Selv har jeg Asus P6T Deluxe V2 med intel i7 2,6ghz, 6 gig ram og et Ati Radeon HD 4890.

Tør ikke skru opp AA i frykt for at det skal bli monsterlægg, men heck, verdt å prøve :p

Skrevet (endret)

Noen som har peil på om en PC med spesifikasjonene under kan kjøre betaen bra?

Mistenker at jeg vil få heftig lagg.

C2D E8400 @ 3,4ghz

4GB DDR2 ram @ 900mhz

HD 4830 på HD 4850 hastighet

Kjører dog på 1400*900 oppløsining.

Edit: Heftig lagg på alt det høyeste that is :p

Endret av M4rius
Skrevet

Samme her. :( Jeg greier ikke å kjøre på det høyeste, da blir det superheftig lagg. Noen som har peiling på hvordan jeg får installert 64 bit (har 32 bit Vista) ? Innstallerer jeg det som et vanlig program eller må det mer til? Har lyst til å kunne legge inn min andre RAM-brikke også...

Skrevet

Samme her. :( Jeg greier ikke å kjøre på det høyeste, da blir det superheftig lagg. Noen som har peiling på hvordan jeg får installert 64 bit (har 32 bit Vista) ? Innstallerer jeg det som et vanlig program eller må det mer til? Har lyst til å kunne legge inn min andre RAM-brikke også...

Tror det ikke er mulig å kjøre 64bit programvare på et 32bit OS.

Skrevet

Selv om jeg ikke er helt vant med kontrollene enda storkoste jeg meg i litt over en time nå med demoen. Har spilt betaen på Playstation 3 tidligere, men fikk en mye bedre følelse av det hele nå som jeg kan bruke den kontrolleren jeg liker best. Ingenting som slår å løpe som medic mellom et hav av kuler, slenge seg ned mot en fallen comrade og redde han fra en kjedelig respawn.

Er så deilig å vite at squad´en din overlever pga deg ^_^

Skrevet

Likte BC2 veldig godt når jeg testet det på 360. Den ettermiddagen forsvant bare helt utrolig raskt! Hadde spilt i 3 timer, men det føltes overhodet ikke sånn ^^ Endte opp med å bestille LE til PC i samme slengen. Så nå synes jeg mars kan komme raskt! :p

Skrevet

Hva mener du Fiskus?

Mulig jeg bare er en idiot, men har spilt konkurrerende BF2 en stund og dette var i grunn for slow syns jeg. Kanskje det var bare gamemoden som ødela opplevelsen, siden BF2 er conquest based..

Skrevet (endret)

Jeg kan si meg enig. BC2 slår overhode ikke gode gamle BF2. :) De skulle dreti i Rush mode og bare gått for Conquest med baser.

EDIT: Noen med å spille i kveld? Nå, liksom? Add meg, i såfall - McTeften

Tror det ikke er mulig å kjøre 64bit programvare på et 32bit OS.

Da mente jeg å bytte fra 32 bit til 64 bit. Jeg har fått med meg at det finnes Vista 32 bit og Vista 64 bit osv. Jeg vil bytte til Vista 64 bit - eller ihvertfall 64 bit, som lar meg oppgradere RAMmen min merkbart.

Endret av Bananloffen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...