Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

iharal3 farer med løgner igjen. Jeg hadde en shit load med guass Warthogs og Gremlins, og ødela det han hadde av Wraiths. Bare sånn så dere vet hvordan det egentlig var.

Etter det slo jeg han og kompisen hans 2v2, og jeg hadde en normal A.I.-spiller på laget. :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høyre og venstre går brukes til henholdsvis å hoppe mellom de forskjellige basene dine, og gå til det siste stedet det skjedde noe (for eksempel der den siste enheten din ble laget eller der du blir angrepet). Husker ikke hvilken side som gjør hva. Ned bytter mellom de ulike styrkene du har plassert rundt på mapet, og opp er dedikert til ledere. Som covenant hopper man til lederen, som UNSC får man opp leader powers.

Endret av drugiS
Skrevet

Takker for svar, var D-pad ned jeg mente, altså den som bytter mellom ulike styrker. Hvordan bestemmer spillet hva som er en styrke/hvordan kan du endre på det? Er det bestemt av hvor nærme hver tropp er til hverandre?

Skrevet (endret)

Ah (skuffet :p ). Synes i alle fall spillet har blitt mer moro nå, nå som jeg er ferdig med campaign og har smått spilt litt skirmish og online.

Endret av Gormers
Skrevet

ricemaN parodY må joine. Han heter "Rekyl" her. Du får ta deg av organiseringen, iharal3.

Jeg skal være på lag med Riceman. Vi er rutinerte. B)

Skrevet (endret)

Jeg er med på kamp i kveld eller senere for den saks skyld, men er max noob sånn btw. Så vi må ha balanserte team (hint hint DrugiS).

Akkurat nå okkuperer småbarn Wii maskinen.

Endret av Gormers
Skrevet

Jeg kan nok ikke neste uke. Har nok av andre ting å gjøre. I kveld klokka 23.00 eller noe kan jeg. Men det haster vel ikke så voldsomt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...