Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si at noen trakasserte deg! Ingen vil ha det på rullebladet, så da går du hjem et par tusenlapper rikere siden du var vennlig nok til å droppe søksmålet mot kontant-kompensering! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Genialt, hvorfor har du ikke sagt dette før? .. Dumt at jeg ikke er mørk i huden, hadde sikkert hjulpet ganske så mye.

Skrevet
Dere som har bestilt LE på MPX, står det i ordrebekreftelsen deres at det følger med 12 mnd gull-abo? Det står nemlig ingenting om det på min.

Det er måte på hva de skal få plass til av detaljer i en ordrebekreftelse også da!

Flere her på forumet (meg inkludert) har fått det bekreftet av mpx.no på mail at spillet inneholder 12 mnd GOLD. Når jeg ser etter nå står det at begge versjonene inneholder 12 mnd GOLD.

Skrevet (endret)

MPX regner med at Live' følger med inne i HW LE pakka. Det blir ikke en seperat enhet, med mindre èn av partene har driti på draget. :)

Endret av Laland
typo
Skrevet

Spørsmål: finnes det en type av 12 mouth subscribtion card som bare virker hvis man lager en ny konto? Vet at noen slike trials som følger med spill, ikke går ann å legge til kontoen man har. Er det mulig at det er dette vi får, eller finnes ikke dette?

Skrevet
Forsvinner det i posten med A post har vi mer eller mindre ingen rettigheter på få en ny vare eller penger tilbake...

Varen er butikkens eiendom helt til du mottar den. Dersom du ikke mottar den, reklamerer du mot posten og du får ny av mpx..

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Og Gamereactor 9/10

1 uke igjenn nå!

Skrevet
MPX regner med at Live' følger med inne i HW LE pakka. Det blir ikke en seperat enhet, med mindre èn av partene har driti på draget. :)

Der regner med ja? Jeg sender dem mail jeg også, vil ha det sort på hvitt om de svindlet meg.

Skrevet

Jeg skal bruke mailen min og denne tråden mot dem, jeg skal ha gratis Live nå. Det gjelder bare å få Microsoft til å slutte å trekke meg automatisk. Det kan bli en jobb.

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet (endret)

Er stygt redd for at mpx må sende ut 12 månders Xbox live separat fra sitt lager til alle som har bestillt. men men, det viser vertfall at dem er gode på service!

Endret av Slettet-o2Xgh2
Skrevet

No har jeg spilt gjennom hele "halo wars" på normal og fant bare 2 skulls. :S

så jeg får vell bare spille co-op til jeg har alle da, og må si at på slutten ble historien faktisk ganske spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...