Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jøss, 99 sider? Hva f...

Kjøpte nettopp spillet. Hvilken server har mest Norske spillere?

Mann

19

I arbeid

Bergen.

Kontaktannonse :whistle:

Skrevet

And then Perento it is!

Har fri i morgen, så jeg blir å spille for fullt! Hvordan er levlinga? Noen lunde slik som Lineage 2, eller lettere?

Skrevet
And then Perento it is!

Har fri i morgen, så jeg blir å spille for fullt! Hvordan er levlinga? Noen lunde slik som Lineage 2, eller lettere?

Mye lettere, men ikke like lett som wow.

Send tell til meg eller Patzy for invite til et norskt guild, vi spiller som asmodian.

Skrevet

Konge, siden jeg valgte Asmodian (åhgud så høy jeg er :p litt e-penis mht. min 176cm høyde).

Heter "Rioteer". Aner ikke hvordan jeg bruker chatten... :( In i spillet igjen siden HeadStart sluttet.

Skrevet
hva er egentlig accuracy? enkelt og grett større sjangse å treffe mobs? virker det mot parry og evasion? litt noob spm dette men har lurt på dette en stund :whistle:

En ting til, hva er den beste defensive statsen? +Hp , +Parry eller +Evasion?

og en siste ting, noen som har i hodet hva de movement buffsan gir igjen?

jeg orker ikke google, skal game og orker ikke google no.

Edit: Er gladiator.

"Accuracy is one of the six basic attributes for all classes. This attribute defines a character’s basic to hit and chance to critically hit an opponent while in combat."

Ellers finner man masse mer info her http://powerwiki.na.aiononline.com/aion/ ;)

Skrevet

Hmm, ser ganske bra ut dette her, men vil prøve det først. Er det noe 10 dagers trail eller noe til dette? 3-4 i klassen min skal begynne med det, men har ikke lyst å kjøpe noe jeg ikke kommer til å spille.

Skrevet
Har truffet på en Norske, men ble ikke noe chatting. O.o Jaja...

Snart level 8! :D Så tregt. ._.

BTW hvis verken meg eller Patzy er på så heter legionet Mythical, ser du noen fra det guilde får du spøre dem om invite eller om en officer er på.

Skrevet

Hvordan er køene på de ulike serverne? Tenkte gå på perento, men ikke hvis det er mye kø der i forhold til en annen server..

Forslag?

*Laster ned patch*

Skrevet
Hvordan er køene på de ulike serverne? Tenkte gå på perento, men ikke hvis det er mye kø der i forhold til en annen server..

Forslag?

*Laster ned patch*

gorgos har vart greit nor eg ikke har komt inn på perento, har ein elyos der lvl 14

Skrevet

Forslag?

*Laster ned patch*

gorgos har vart greit nor eg ikke har komt inn på perento, har ein elyos der lvl 14

Litt trist at man har kø på ALLE serverne :( Tok den med minst kø på og der var det 40min ventetid.. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...