Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Blir forundret over hvor bra programmert dette spillet er ; har alt grafikk på maks , med bloom og 16XAF og 8X AA, i 1920X1200 , ligger på stabile 100-120 frames !

 

Nvidia 280 gtx , Core2 2 kjerne 3ghz og 4GB DDR2 1066mhz - et nokså medium oppsett i dagens hardware verden ;)

 

EDit ; Må moderere meg litt , synker til ca 60 frames average når det er masse bråk rundt meg .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg setter meg på en krakk og selger manastones til 400 Kinah pr og ett par designs til 1500. Jeg blir beskyldt for å vere afk mens jeg virkelig er der å prøver å selge ting jeg ikke har plass til å selge hos trade broker. Er det bare jeg som synest at maks grensen på hva du kan selge hos trade broker er en spøk? Hele banken min er full av ting jeg vil selge :<

Lenke til kommentar
jeg setter meg på en krakk og selger manastones til 400 Kinah pr og ett par designs til 1500. Jeg blir beskyldt for å vere afk mens jeg virkelig er der å prøver å selge ting jeg ikke har plass til å selge hos trade broker. Er det bare jeg som synest at maks grensen på hva du kan selge hos trade broker er en spøk? Hele banken min er full av ting jeg vil selge :<

 

Er bare å sette flere brukere på lvl 10 så du har flere plass hos trade brooker

Lenke til kommentar

har klart å gå litt lei av AION. bare questing deluxe. Ikke særlig "morsomme" quester heller. Eneste jeg syns er morsomt er å Glide med winger. har blitt lvl 15. Også alle de svære cooldowns på angrep er provoserende. Men lvl 15 er lavt, kan hende det er masse flere angrep og den slags igjenn å lære. Og la oss ikke glemme de SYKE prisene for å lvle opp crafting skill.

Endret av MadRos
Lenke til kommentar
har klart å gå litt lei av AION. bare questing deluxe. Ikke særlig "morsomme" quester heller. Eneste jeg syns er morsomt er å Glide med winger. har blitt lvl 15. Også alle de svære cooldowns på angrep er provoserende. Men lvl 15 er lavt, kan hende det er masse flere angrep og den slags igjenn å lære. Og la oss ikke glemme de SYKE prisene for å lvle opp crafting skill.

 

Jeg kan være enig med deg. Lvl 13 spiritmaster kan være lavt, sikkert mer å lære og bedre gameplay etterhvert..

Husker den gangen jeg spilte Guild Wars da det kom. Der var questene mye bedre gjennomført og man måtte ha en party, med og uten npc, for å fullføre en quest. Min mening er at Guild Wars ga et bedre førsteinntrykk enn Aion. Ok, nok om det. Slapp av folkens, Aion vil bli finpusset i tiden som kommer.

 

Aion er offisielt lansert idag, så vi får se hvordan køene blir:)

Lenke til kommentar
har klart å gå litt lei av AION. bare questing deluxe. Ikke særlig "morsomme" quester heller. Eneste jeg syns er morsomt er å Glide med winger. har blitt lvl 15. Også alle de svære cooldowns på angrep er provoserende. Men lvl 15 er lavt, kan hende det er masse flere angrep og den slags igjenn å lære. Og la oss ikke glemme de SYKE prisene for å lvle opp crafting skill.

Finnes det per dags dato et mmo som ikke består av å queste? Har vel heller aldri spilt en mmo med morsomme" quests, er jo end-gaming som er moroa i disse spillene.

 

Er dog enig med deg i cooldowns og priser, men regner med vi får se mye endringer i form av patcher osv i tiden fremover, er jo trossalt release i dag!

Lenke til kommentar

jo, er nok enig i det du sier, Nutcaze. Men alt føles så Fremmed! Crafting systemet for eksempel, Armorsmithing. Lite oversikt. Hvor kan man rapportere Bugs som man har opplevd i spillet?

 

Jeg er irritert overfor at når man flyr med vinger, ikke glide, så noen ganger får man ikke svingt kamera. Man får ikke sett seg rundt. Og noen fungerer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...