Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Litt morro å lese at dere skal kreve pengene tilbake... Virker som dere mener at det ikke er mulig å ta vare på spillet og starte igjen når problemene er over. Noe som sikkert ikke kommer til å ta lang tid... Dere har da andre spill å spille imens, eller krever dere pengene tilbake å bruker de på et annet spill hele tia? :p litt teit imo

 

 

Og Ramusama, har du gitt opp Mythic? :p

 

 

Ja var en i legionet som bameg ta opp noe med lederen(RL venn) og jan ble bare sur og ga meg BS tilbake. Jeg har aldri vært neo for å starte legion med dem siden det som regel ender med at det disbander eller alt blir dritt så har alltid bare vært med pga at de spørte meg om å joine og de er RL venner men når han svarte slik tippet det over kanten for meg og kommer nokk til å leave ja. Poster her hva det blir til så hvis folk har lyst til å joine meg igjen skaffer jeg plasser :)

 

Vi får se

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, vi har plass til flere vi :p

 

Men det kommer litt an på hva slags guild du er ute etter, hvis du skal være i et 24/7 guild så er nok ikke vi det riktige valget. Har gått ned den veien litt for mange ganger før hihi.

 

Er i en koselig Norsk guild nå jeg. Death Jesters. :)

 

http://uk.aiononline.com/livestatus/charac...mp;guildID=1630

 

Begynte på en ny karakter som jeg skal levle utenfor jobb, mens fattern tar seg av resten når jeg er på jobb (han er sykemeldt). Fett. :lol:

 

Oj, Masterkillah.

 

Er det Tormod eller? Altså, originale Mastahkillah fra QW of international fame? :)

Lenke til kommentar
Det som er viktig for meg er at guildet har hyglige members.

At det er nokk folk til å drive endgame (24+ aktive).

Og at det kanskje kan være mulighet til å bli officer sånn at jeg kan bidra med noe. er vant med å sette opp raids og skaffe folk etc...

 

Men får se.

 

Riot og ikon er det samme legion dere snakker om?

 

Nop.

 

Jeg er leder for Nightmare Legion på Perento(Asmodians).

Lenke til kommentar

Nei, Zhugga er i Nightmare.

 

Vi har ikke så mange online, og de fleste av oss er 20+ IRL, med jobber. Er utrolig hyggelige karer, men hvor seriøs guildet er, aner jeg ikke noe om. Har bare vært medlem siden fredag. :lol:

 

 

PS: Vi har ei jente på 24 i guildet, slå den du! :lol: Men hun har samboer som også spiller med oss. :tease:

 

EDIT ADD: Selv vil jeg ha en seriøs legion, gjerne med twitter og hjemmeside. Tenker på å starte en Aion webside for Norge selv...

Endret av Riot
Lenke til kommentar
Nei, Zhugga er i Nightmare.

 

Vi har ikke så mange online, og de fleste av oss er 20+ IRL, med jobber. Er utrolig hyggelige karer, men hvor seriøs guildet er, aner jeg ikke noe om. Har bare vært medlem siden fredag. :lol:

Hehe, var omtrent som oss det :p

 

Vi er en internasjonal guild da, med røtter fra Lineage2 og WoW. Tok med guild navnet fra Lineage2 over til WoW når jeg begynte der.

 

Prøver å samle folk som er flinke spillere med begrenset tid til å spille.

Akkurat nå er vi nok litt spredt over lvls, men de fleste av oss er 20+ i dag ;)

 

Tar det heller med ro i forhold til å komme opp i lvls fordi det å stresse opp i lvl er no tull, viktigste er kvaliteten på spillerene, lvl50 blir alle uansett.

 

 

PS: Vi har ei jente på 24 i guildet, slå den du! :lol: Men hun har samboer som også spiller med oss. :tease:

 

Kona er 31 og vi har to jenter til inc til guildet på rundt samme alder som deres ;)

 

MEN! Det å prøve å selge inn en legion med jenter er nå tvilsomt spør du meg! :D

Endret av ikon
Lenke til kommentar

Au... vel, våres er Norsk. Kan aldri fatte meg i å slutte å skrive Norsk i /l. Er så behagelig. ^^ Gjør det i /s noen ganger, for å spørre om buffs. Er jo ikke akkurat som om noen ikke forstår, da...

 

EDIT ADD: Neida, ikke noe tvilsomt her. :D Haehaehae. Nei altså, samme for meg hvilken legion jeg er i, så lenge jeg ikke blir spamma om å måtte bli lvl 20000 innen 5 dager. Helst Norsk, og.

Endret av Riot
Lenke til kommentar
Er det noen som spiller Elyos på Perento. Vurderer å re-rolle cleric eller chanter og da blir det Perento.

Spiller Elyos på perento jeg, Putresopp ingame, send meg en Whisper!

Er forøvrig på utkikk etter en Nordisk guild, er assassin og satser på å dinge 20 i kveld! Send meg en tell/invite hvis noen er interesert :)

Lenke til kommentar
Makan til surving over at det er 2 timers kø på en søndag ettermiddag.......

 

Du kan jo alltids prøve å levere det tilbake, men det eneste du oppnår er nok en god latter for de ansatte på bakrommet.

 

regner med at du liker å sitte 5 timer i kø da ?

 

EDIT: samme drit som igår, 2t ventetid igjenn.

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...