Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ligger ca. kø tiden på nå om dagen? Sist jeg hørte var den på rundt 2 timer +-, gjelder dette alle serverne eller er det noen uten også?

 

Spørs akkurat når du logger på. Perento er på det værste 2timer men den tiden kan ofte juge og er som regel mer 1-1 og en halv og ikke 2.

 

Her om dagen når jeg loga in sto det 2timer men var inne på 15min.

 

Så Perento fra 0 til 2timer på det aller værste.

Lenke til kommentar

Vi har en casual helnorsk (unntak av en dansk) guild på Perento Elyos

 

Casual er mer det at vi har ikke så mye regler og titler eller hva det skal være fordi vi har ikke drittunger og finner ikke det helt nødvendig når alle er over 20 åra.

 

Vi er 21 stk for øyeblikket og noen reserverte plasser for noen som er på vei inn.

 

Men vi har enda et par åpne plasser for noen som er interessert i en casual guild med voksne folk.

 

aldersgrense er på det laveste 20 nå egentlig.

 

Oppi 30 åra og midten av 20 åra av de som er i guilden nå.

 

Men whisper meg (Singularity) eller spør om du ser noen av oss og er intr.

 

Revenants heter vi forresten =)

 

Hei.

 

Jeg er en level 18 spiritmaster på Perento Elyos. Ser etter en casual guild med voksne folk. Er selv 33 år og har jobb. Frozar er navnet på min spiritmaster.

Endret av froar
Lenke til kommentar

Jeg ble frustrert over hvor dårlig Assassin klassen var opp til lvl 23 når det kom til PvE generelt. Ettersom jeg er vandt med denne spillestilen fra andre spill så valgte jeg naturligvis denne klassen, men omtrent alle de andre klassene virket rett og slett bare bedre. F.eks en Spirit Master eller en Cleric kan ta opp til 3 mobs uten å ha noen som helst problemer, mens om Assassin så kunne man bare ta 1 mob og fremdeles miste over halvparten av helsa hver gang. Man må liksom gå til innkjøp av masse bandasje, pots og ha sånn pulver til Herb healing.

 

Noen sier assassin skal være en av de topp klassene til leveling, men er det kun meg som IKKE mener dette?

Stacka masse Evasion på items, siden dem skal helst unngå å bli slått på så mye. Pluss Crit, men virker som effekten hjelper lite, trenger evasion for å bruke counter attacks (Stun + dmg) etc.

 

Kan såklart hende jeg ikke er så god i dette spillet enda. Så er det noen som har noe innspill angående dette? Evt tips..

Vurderer å å bare gå tilbake til min Spirit Master å spille fast på den isteden.

Lenke til kommentar

Jeg ble frustrert over hvor dårlig Assassin klassen var opp til lvl 23 når det kom til PvE generelt. Ettersom jeg er vandt med denne spillestilen fra andre spill så valgte jeg naturligvis denne klassen, men omtrent alle de andre klassene virket rett og slett bare bedre. F.eks en Spirit Master eller en Cleric kan ta opp til 3 mobs uten å ha noen som helst problemer, mens om Assassin så kunne man bare ta 1 mob og fremdeles miste over halvparten av helsa hver gang. Man må liksom gå til innkjøp av masse bandasje, pots og ha sånn pulver til Herb healing.

 

Noen sier assassin skal være en av de topp klassene til leveling, men er det kun meg som IKKE mener dette?

Stacka masse Evasion på items, siden dem skal helst unngå å bli slått på så mye. Pluss Crit, men virker som effekten hjelper lite, trenger evasion for å bruke counter attacks (Stun + dmg) etc.

 

Kan såklart hende jeg ikke er så god i dette spillet enda. Så er det noen som har noe innspill angående dette? Evt tips..

Vurderer å å bare gå tilbake til min Spirit Master å spille fast på den isteden.

Hadde det likt på min 17 Gladiator. Endte opp med å ta over min far sin karakter som var lvl 30 (takket være meg på kurs i noen dager og han fikk leke seg med kontoen...). Endte opp med å bare stacke +crit (er jo gladiator som kritter så mye), og det hjelper kjempe mye.

 

TL;DR, tror du skal fortsette med evasion, og evt. enchante litt om du har råd (muligens burde du vente til lvl 25 gear).

Lenke til kommentar

Har ganske oppdatert gear også til levlet mitt, pluss en del høye manastones som passer til gearet. Assassins får jo samt ekstra passive boost i Evasion. Er bare det at når man først blir slått på så tar det mye skade, noen ganger tar 1 slag kvarte til nesten halve livet mitt. Så 4 store slag da, kan ta livet mitt. De grisene i Eiron Desert f.eks dreper meg omtrent 1 vs 1 :p og dem er på samme lvl som meg. Tror faktisk jeg skal stacke litt mer Crit, fordi jeg gjør jo dobbel skade og ganske mye når jeg gjør Surprise Attack og om den ene Chain attacken jeg nettopp lærte som proccer noen ganger.

 

Er enchanting dyrt det eller? Er ikke så kjent med det enda, i dette spillet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...