Gå til innhold

Gamer.no: Forslag til forsiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En relatert sak er at jeg håper ikke dere får et så merkelig system for prioritering av artiklene som alle tek-sidene har og dere hadde før. Artikler hopper opp og ned hele tiden basert på lesertall eller reklameinntekter eller hva det nå enn er ... Veldig forvirrende, "har jeg lest den? Åja, den hadde bare flyttet seg, fått ny tittel og nytt bilde siden jeg leste den for en halvtime siden" :wacko:

Hva med å bare sortere de kronologisk, muligens med en utvalgt på toppen (stort bilde)?

Lenke til kommentar
Hva med å bare sortere de kronologisk, muligens med en utvalgt på toppen (stort bilde)?

Sortere etter dato/klokkeslett og ha det nyeste øverst tror jeg fungerer greit.

Kunne jo også lagt til en side for kun anmeldelser, en side for artikler osv.

 

Senere selvfølgelig, men regner noe lignede er på vei.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Moderatorer eller administratorer uttaler seg ikke på vegne av Gamer.no - med mindre de er ansatt i Gamer.no-redaksjonen ;) (Noe jeg for eksempel ikke er)

 

Min personlige mening er at det ikke er nødvendig. Det kommer såpass mange nye ting daglig at jeg ikke føler det er nødvendig å sette noen dato på det. Kanskje gjøre det synlig om det har skjedd en større oppdatering av artikkelen, men ellers synes jeg ikke det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Moderatorer eller administratorer uttaler seg ikke på vegne av Gamer.no - med mindre de er ansatt i Gamer.no-redaksjonen ;) (Noe jeg for eksempel ikke er)

 

Min personlige mening er at det ikke er nødvendig. Det kommer såpass mange nye ting daglig at jeg ikke føler det er nødvendig å sette noen dato på det. Kanskje gjøre det synlig om det har skjedd en større oppdatering av artikkelen, men ellers synes jeg ikke det er nødvendig.

 

Det jeg mente var at en tilbakemelding forhåpenligvis ville være et tegn på at beskjeden er mottatt. Man skulle jo tro at det var et visst sammarbeid innad i teamet.

 

Det du sier er med andre ord at siden er ment å være uoversiktelig for de av oss som ikke er innom den daglig?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Det er nok dessverre ikke en ting som er prioritert å vise på forsiden -- her ønsker vi å kunne styre rekkefølge og prioritering av saker på et annet nivå enn dato for når noe ble publisert. Det er imidlertid gode muligheter for at vi kan illustrere nye saker siden sist du var innom på en fornuftig måte, men det er et par andre ting som må fikses før det. Det løser problemet man egentlig har med "hva er det jeg ikke har sett før".

 

Det vil imidlertid være logisk å ha sortering på dato for publisering under artikkelarkivet, så da kan du få den funksjonaliteten du vil ha der, sammen med visning av tidspunkt for når noe ble publisert.

 

Uansett, takk for innspillene, og beklager at vi ikke har gitt tilbakemelding før nå! Vi setter stor pris på alle forslag som kommer inn, selv om vi ikke kan løse alt for alle :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...