Gå til innhold

Diablo 3, noen som gleder seg?


Anbefalte innlegg

Veit ikke hva jeg skal si egentlig

jeg liker og så litt bad ass ut og da

og monk for meg er ikke bad ass, skalla man i løse klær? nei

 

men gi meg litt mer focus på svart og litt død så

få min fig til og se litt mer bad så er jeg med

 

tingen er sikkert at jeg ikke er ein hero type jeg liker mer Anti hero classes

Når ting blir for Goody goody så stemmer det ikke heilt med meg hehe

 

Heh, nå så aldrig necromanceren så veldig tøff ut akkurat. Tidlig eldet spinkel kar, med tynt pistrete hår og veldig feminin. Hvis dette er din oppfattelse av tøff så jaja :>

 

Necromancers i Diablo er heller ikke onde.

 

 

Forøvrig så er monk en kombinasjon av paladin og assasin. Så vi kan trygt si at neste blir en ranged mêlée class.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

føler det skulle vært et par classes til.

 

imo trengs det.

 

ranged/gunner

thief/assassin

paladin

warrior/barbar

druid/shapeshifter

elemental mage

magic user som ikke bruker elemental i like stor grad. f.eks Necro

monk

 

sikkert fler og, men som ble nevt overt så kombinerer de jo en del classes i sine classes. så de får sikkert dekt alt. har veldig trua på blizzard så ordner seg sikkert.

Lenke til kommentar
Heh, nå så aldrig necromanceren så veldig tøff ut akkurat. Tidlig eldet spinkel kar, med tynt pistrete hår og veldig feminin. Hvis dette er din oppfattelse av tøff så jaja :>

 

Necromancers i Diablo er heller ikke onde.

 

 

Forøvrig så er monk en kombinasjon av paladin og assasin. Så vi kan trygt si at neste blir en ranged mêlée class.

 

Jeg liker bare ikke hvordan de ser ut, jeg har ikke noge imot spillets art direction

men jeg liker ikke de klassene jeg kan spille som

 

som jeg sa tidligere

Witch doctor ser jo ut som ein tulling

Jeg liker det han gjør egentlig, han dealer med død og litt fæle ting så jeg liker det men han ser jo ut som en klovn

On han bare var enten Shadow knight eller Necro eller noge sånt så ville jeg ikke vært plaga av det

men når jeg tenker på Witch doctor så tenker jeg på enten Alkor (D2 ref) eller en kar som sitter i jungelen og tygger på blader mens han snakker om spøkelser

Ikke det jeg har lyst og spille nei :whistle:

jeg kan bare ikke spille en kar som ser han på en maske som er stor som bare pokker, hippy type egentlig

grunnen til at jeg ikke spilte druid i D2 var for at han var en stor hippy :D blir litt for teit for meg

 

Monk nei.. bare nei :D

 

gleder meg til Diablo 3 men jeg kan ikke si at jeg kommer til og kjøpe det om ikke den neste klassen er bra da

Får bare vente på expansion pack da hehe

 

jeg er klar over at det kan virke som noge rart og henge seg opp i

Men du velger jo den typen i spiller som best passer deg og jeg må si at ingen ting i spiller frem til nå passer meg på noge som helst måte

Kan jo være de gir oss en litt mer "evil" class neste gang da håper det

Lenke til kommentar

Jeg kan da glede meg til spillet det er jo gameplayet jeg ser frem til

men jeg ska jo enda spille med en class og om jeg ikke ser frem til noen av dem hva er grunnen til og spille det?

 

Paladin er bare for mye av det gode, jeg er ikke en grei fyr jeg plages egentlig når alt er for "snillt"

 

Wizard ser jo litt grei ut men jeg må se mer, jeg er mer en melee type

 

Witch doctor ein tulling i underbukser med ei stor maske på? :huh:

 

barbar blir litt for kort tenkt

 

Kort så kan det sies at ingen av de som er lagt frem til nå snakker til meg eller har fått meg til og tenke "hey det ser jo gøy ut" noge som har starta og plage meg litt

nå snakkes det litt om at neste class skal være ranged får bare håpe den classen ser i det minste litt bra ut men med min lykke kalles den "ranger" og ser ut som robin hood :rolleyes:

Lenke til kommentar
Tragisk å lese det dere skriver... :p Som om alle classene i Diablo2 så bra ut? :p Gameplayet som teller, ikke utsene på classene :)

 

Jo enig i at de er gameplayet som er tingen men du velger jo en spille style da du velger class

og da er det jo greit om du faktisk liker og spille med den figuren

 

Jeg ser jo frem til diablo 3 men jeg kommer til og slite med og spille det om jeg ikke liker nogen av dem jeg kan spille med

 

Hvorfor er paladin snill? Om de følger diablo 2 stilen slakter alle helvettes undersåtter over en lav sko, ingen er mer eller mindre snill eller slem enn de andre.

 

Han er jo ein paladin, for meg er det en prest i rustning

jeg prøvde meg som paladin i diablo 2 og fikk det ikke til jeg klarer det bare ikke

Har bare med hva classen representerer for meg som spiller

Om jeg kunne heller gå til og bruke litt mer mørke skills som paladin og ble shadow knight eller death knight

hey ikke et problem

jeg vil heller suge liv ut av mine fiender for og heale meg selv en og heale meg med light magi

Som jeg sa jeg liker bare ikke at ting er for goody goody

Endret av Z-man
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

kanskje Torchlight blir ein slager, då har me vertfall noke å jere fram te Diablo 3 kjem;D

 

Har jeg jo ikke hørt om engang før du sier det, så takk for tipset. Ser at det kommer på steam straks. Kanskje det skal flettes inn i en ellers svært hektisk spillhøst!

 

Spiller Borderlands om dagen og må si at det fikk meg til å glede meg enormt til hack&slash item hunting i god gammel diablostil. Borderlands gjør det sabla godt i fps-stil og det vekker gode minner tilbake til Diablo 2-dagene. :)

Lenke til kommentar

kanskje Torchlight blir ein slager, då har me vertfall noke å jere fram te Diablo 3 kjem;D

 

Har jeg jo ikke hørt om engang før du sier det, så takk for tipset. Ser at det kommer på steam straks. Kanskje det skal flettes inn i en ellers svært hektisk spillhøst!

 

Spiller Borderlands om dagen og må si at det fikk meg til å glede meg enormt til hack&slash item hunting i god gammel diablostil. Borderlands gjør det sabla godt i fps-stil og det vekker gode minner tilbake til Diablo 2-dagene. :)

hehe, eg hadde ikkje hørt om da heller før eg såg da på steam;D

ser stili ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...