Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hehe latterlig å forby spill uten singelplayer del haha rett og slett barnslig!!!
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 De har vel sin grunn som andre. Bare de åpner opp igjen når de merkene har blitt innført. Birger
LarZen Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Slik er det når folk spiser kenguru kjøttboller og søstera de er kona.
SimenAndre Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Haha, den er kjip. Neste er vel at dataspill generelt blir forbudt
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Også må vi boikotte men at work. Men hvorfor banner de egentlig mmo'er? Edit: Neste gang dobbeltsjekker jeg 1 inlegg Endret 6. februar 2009 av lolidude
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Også må vi boikotte men at work. Men hvorfor banner de egentlig mmo'er? Edit: Neste gang dobbeltsjekker jeg 1 inlegg Hadde du lest lengre opp hadde du visst dette, lolidude. EDIT ADD: (innlegget under her) Ah ja jeg skjønte det. La merke til det når jeg la inn innlegget. Endret 6. februar 2009 av Riot
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg gjorde det. Derfor jeg edited litt før du postet det.
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Begge delene? Kanskje du mer en den andre hehe. Vi får se hvordan saken utvikler seg videre, tror neppe dette kommer til å skje uten kraftige reaksjoner fra både Australierne og spillbransjen. Nesumar
zeox Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 No, World Of Warcraft Has Not Been Banned In Australia
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Åh takk gud! Takk gud dere, krisen er over! Vi er reddet!!!! Nesumar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ja, Stakkars oss WOW ble banna i Australia
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Har vel blitt tidligere i tråden at dette var blåst ut av sammenhengen. Birger
Khogn Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Australia har alltid vært en spill-bakevje av ekstra restriksjoner og spesialversjoner med mindre blod og pupper. Dette er vel en naturlig utvikling. Ti år, så er spill totalforbudt downs under. Fikset Australia og deres idiotiske spillpolitikk i det siste får land som Tyskland og USA til å fremstå som veldig liberale i forhold. Utrolig... Endret 6. februar 2009 av Khogn
Bilael_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ikke bare er det ulovlig. Men og gi opptil et år i fengsel er jo helt ufattelig. Pluss at bøtene for og spille det er veldig høye. Nei dette blir for dumt. Synes synd på spillerne i Australia, for de er litt for ivrige når det gjelder og stoppe spill. Ikke et vennlig land for spillere. Vi får bare krysse fingrene for at Norge ikke henger seg på. Endret 7. februar 2009 av Ördög
albions Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Boikott kengeruer! Fikk meg ein god latter nå ja. Takk
Isdahl Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Vil heller si at dette er et større problem for MMO industrien enn at de må begynne å aldersmerke i Australia http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=889 kilden: http://www.rockpapershotgun.com/2009/01/06...patent-of-doom/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå