simen199 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Slik jeg husker ble fallout3 også ulovlig å selge i australia.
Ulf Isaksen Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Fint at Age of Conan har en singleplayer del i starten da. på ca. et kvarter
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Noen som kan klippe og lime grunnene til disse valgene?
Villanden Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Latterlig. jeg skjønner ikke hva de er redde for.
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Herregud, patetisk gjort. Å ta fra gamere MMO's blir som å forby Aboriginerne (eller noe sånt) å bruke spyd.
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Menneskerettighetene??? Jaja, stakkars Australia. Vi får se hvordan dette utvikler seg, men tror det må bli noen reaksjoner. Men det er vel kanskje ikke så mye man kan gjøre med det uansett, er jo flere land som har fått spill bannet. Nesumar
TOMF_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Wait, what? Har alltid visst at Australia er ekstremt konservative når det kommer til spill, men dette begynner å gå litt langt. Nå ble jeg glad for at jeg bor i lille Norge.
LaviX Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Only in America... wait?.... what?... Australia dette blir for dumt, hva er det som er så forskjellig fra spill med Sp del og spill uten Sp. Spilla som er mest basert på Mp er jo de mest sosiale spillene, så hvorfor skal det være ulovlige å spille disse?
Obi von Knobi Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Rett og slett Hahaha. Men hva er vitsen, for det første mister de populæritet og for det andre så får jo folk tak i det like lett uansett
lrims Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Haha, de som har bestemt dette kan jo ikke ha prøvd ut spill noe særlig vel? Altså, det eneste folk som ikke har rørt et dataspill hører er jo om all avhengighet og drit det skaper, så er jo egentlig ikke ekstremt overrasket at dette før eller siden ville dukke opp...
iNeo Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hahaha, fy faen for noen konservative jævler (regjeringen i Australia.)
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Det er redd for att folk informerer dem om att de får alle spillene sist
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Tror makta begynner å bli litt dominerende. Skjer nok snart opprør flere steder. Birger
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Neppe. Kanskje ett opprør online... Eller.... Ikke noe opprør.
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Neppe. Kanskje ett opprør online... Eller.... Ikke noe opprør. Tenkte da mere generelt. Om du gjorde opprør pga. et de ikke får spilt MMO-spillet sitt. Hadde jeg også lurt. Birger
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg hadde forresten en syk drøm om att jeg var med i den Australske hæren og skjempet mot en kommunist gerjila på kengeruer.
Øyh Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Slik jeg husker ble fallout3 også ulovlig å selge i australia. Ble forbudt pga. referanser til narkotika. Denne referansen ble fjernet fra spillet før worldwide release, slik at det var tillatt også i Australia når spillet ble tilgjengelig. Eneste forandring var visstnok at "Morphine" skiftet navn til "Med-X". Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_3#Dru...es_in_Australia
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jaja, så får alle online-spill bygge inn en 2-3 minutters SP-del, da
Essem Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Spilla som er mest basert på Mp er jo de mest sosiale spillene, så hvorfor skal det være ulovlige å spille disse? De fleste spill merkes med advarsel om "online" på lik linje med aldersgrense, vold, narkotikabruk i spillet osv. Dette er det flere grunner til: - Man har ikke kontroll over innholdet - Oppførselen til andre spillere kan være støtende, spesielt for barn - Forhold over Internett kan føre til at man oppgir private opplysninger til menneske man egentlig ikke burde oppgi denslags til. Det er altså flere grunner til å holde multiplayer-spill borte fra markedet. Om det er nødvendig er en annen sak. De fleste er nok enige i at det var litt voldsomt av Australia. Her er merkingen: Endret 4. februar 2009 av drugiS
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 PEGI Online-etiketten understreker derimot at et selskap påtar seg å beskytte mindreårige når det gjelder spill på nettet. Det viser at selskapet er medlem av et nettverk av bedrifter som retter seg etter kravene i PEGI Onlines sikkerhetsforskrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå