L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg må ærlig innrømme at det sjelden går lang tid mellom hver gang jeg finner frem denne herlige remaken av et fantastisk engasjerende spill. Flere enn meg som spiller?
foodpig Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Flaut, men jeg viste ikke at noe remake eksisterte. Skal teste ut når jeg kommer hjem. http://priv.solsector.net/
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Jeg kan love deg at du ikke komemr til å angre. De har greid å beholde stemningen fra originalen. De har bare gjort spillet enda bedre.
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hva?!? Dette kom så lyn fra klar himmel! Laste ned og teste! Privateer var sååååå bra!
Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hehe knall retrografikk da Privateer 2: The Darkening er det et annet spill da? Er det jeg har spilt nemmelig Kjøpte det nylig til min bror som nostalgigave. Er 1ern bedre da?
Nailer_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hehe knall retrografikk da Privateer 2: The Darkening er det et annet spill da? Er det jeg har spilt nemmelig Kjøpte det nylig til min bror som nostalgigave. Er 1ern bedre da? Har ikke prøvd eneren, men toeren er i alle fall ett knallspill av dimensjoner.
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 2'eren var god. Den var bare ikke det samme. Har forresten prøvd å få kjørt toeren, men ikke fått det til tross triksing og miksing.
foodpig Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Testet litt og den var bra den...Skal finne X3 cdene og sette i gang der også.
Villanden Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Skal laste ned nå og teste. Har aldri prøvd originalen, men kanskje jeg liker det allikevel
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Bare oppdaget at remaken det er linket til i tråden her er en annen versjon enn den jeg har pleid å spille. Har holdt meg til Privateer 1.2 selv. Gemini Gold som det er linket til her er mer tro mot retrografikken. Ser ut som nettsiden til Privateer 1.2 er nede for tida, men om man søker så finner man nedlastingslinker.
Dr. Mobius Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Det var jo akkurat som å spille det gode gamle! Dette var moro! Tusen hjertelig takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå