Gå til innhold

Forslag til ny forumstruktur.


Anbefalte innlegg

Gamer.no Forum

Spill

Generell spilldiskusjon

Konsoll (felles)

Microsoft

Nintendo

Sony

PC-spill

Populære spill

Age of Conan

Battlefield

Counter-Strike

Half-Life

The Elder Scroll

World of Warcraft

Retro

Spillutstyr og maskinvare

Brukerbidrag

Lesernes spillnyheter

Leseranmeldelser

Modifikasjoner og spillutvikling

Visuel skryt og moro (?)

Community

Gamer.no servere

LAN Parties

Spille sammen

-Helt andre ting
eller
Annet

Småprat

+++

+++

-Gamer.no
eller
Ord fra ledelsen

Diskutér artikler

Forumkunngjøringer

Tilbakemeldinger til Gamer.no

Hva tror folk om denne? Føler selv den er bedre enn den som er idag. Men mangler noen elementer før den er komplett.

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser du har med mitt Community-forslag og da er jeg solgt.

 

Men litt mer seriøst så vil vi trenge en bedre oppdeling enn det som er her nå og dette er nok det desidert beste jeg har sett så langt.

Alle kategoriene ligger på logiske plasser og det er ikke vanskelig å finne frem. Det vi da mangler er spesifikke regler for de stedene som trenger det.

Lenke til kommentar

Siden jeg suger i å forklare og ikke klarer å gjøre meg forstått... Så satt jeg det opp i PS

 

forumoppsett.png

 

Det var slik jeg mente. Altså, at "spill" og "community" står som overskrifter på en måte. Fortsatt kategorier, men at når du kommer på forsiden så er de liksom "pakket ut". Syntes det er mye lettere å holde styr på alt på denne måten. Blir mer oversiktlig, ettersom en ikke trenger å fysisk gå inn i hver kategori for å se etter nye poster/oppdateringer eller kategorier i det hele tatt.

 

My 2 cents.

Lenke til kommentar
De har de, og den heter Felles.

 

Birger :)

 

Nå misforstod du meg litt tror jeg. Mente at "microsoft" kategorien kun omhandler spill til xbox akkurat nå, men slik som du har satt det opp, så omhandler den alt om xbox. Og jeg mener at sistnevnte (altså, ditt forslag) er en bedre løsning. Det var alt.

 

edit; Jeg oppdaget nå at det faktisk står "Spørsmål og diskusjon om konsoller fra Microsoft, og spill til disse." Så never mind det jeg prøvde å få frem. De har visst gjort det allerede. Støtter uansett ditt forslag !

Lenke til kommentar
Jeg ser du har med mitt Community-forslag og da er jeg solgt.

 

Men litt mer seriøst så vil vi trenge en bedre oppdeling enn det som er her nå og dette er nok det desidert beste jeg har sett så langt.

Alle kategoriene ligger på logiske plasser og det er ikke vanskelig å finne frem. Det vi da mangler er spesifikke regler for de stedene som trenger det.

Enig med Steinasus her. Slik det er nå så må jeg skrolle biiittelitt, og jeg sitter på 24" 1200px høyde. :p

Lenke til kommentar
Savner en kategori for kreative bidrag under brukerbidrag. Jeg må jo ha en kategori å poste innspillinger av Zelda-sanger på piano må vite. ;) Dessuten er det sikkert en del brukere som er flink å tegne eller modelere i 3D. Så en egen kategori for kreative bidrag ville vært fint.

Hva med å ha den sammen med visuel og moro? Eller skal man splitte visuele og audiofile bidrag?

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Enig med Steinasus her. Slik det er nå så må jeg skrolle biiittelitt, og jeg sitter på 24" 1200px høyde. :p
Her sitter man på 30", og det er noe stort innenfor kategoriene (der trådene befinner seg), men veldig behagelig på forsiden bl.a.

 

Mulig dette hører hjemme et annet sted, men ligger det planer for å utvikle et nytt skin? Tror det hadde hjulpet mye på leseligheten i kategoriene, slik det er nå er skriften noe stor, og litt trykt inn i venstre side bl.a. :)

 

EDIT: Forøvrig støtter jeg inndelingen, en meget god start - hvor det ligger rom for videre utvidelser uten å måtte rokkere om brutalt. ^_^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...