Gå til innhold

Spill Juksekoder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guitar hero air guitar koden er kul :p

 

No fail (GR) B (GR) (GY) B (GY) (RY) O (RY) (GY) Y (GY) (GR) Air Guitar wrote: This is the riff from "Hit Me With Your Best Shot" (YB) (GY) (GY) (RB) (RB) (RY) (RY) (YB) (GY) (GY) (RB) (RB) (RY) (RY) (GY) (GY) (RY) (RY) Hyperspeed wrote: Same as Hyperspeed for GH2 on PS2 OBOYOBOY Performance Mode wrote: This is a riff from "One" (RY) (RB) (RO) (RB) (RY) (GB) (RY) (RB) Easy Expert wrote: Ridiculously large hit window. This and No Fail behave the same in regards to game modes and saving. (GR) (GY) (YB) (RB) (BO) (YO) (RY) (RB) Precision Mode wrote: This is the riff from "Rock You Like A Hurricane", played twice (GR) (GR) (GR) (RY) (RY) (RB) (RB) (YB) (YO) (YO) (GR) (GR) (GR) (RY) (RY) (RB) (RB) (YB) (YO) (YO) Bret Michaels wrote: (PS3/360 Exclusive) Unlocks him as the singer. It has been reported to mess up Online Play, so disable it before you go online. (GR) (GR) (GR) (GB) (GB) (GB) (RB) R R R (RB) R R R (RB) R R R Large Gems wrote: (PS2/Wii Exclusive)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

da ps2 var ute, brukte jeg koder på alle spill, tror ikke jeg fullførte ett eneste spill uten koder. Nå, etter at jeg har blitt mann eldre, har jeg ikke brukt noe på ekstremt lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...