Wartom_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Det mest interessante i artikkelen og noe jeg ikke visste;So, Isaac Newton, eh? Most people remember him as a physicist. Some may remember he was also an alchemist. Once this game streets, however, he'll be known as a gunslinger. Each faction, you see, has two Gentlemen it can use in a number of ways. Say you have ol' Sir Isaac. On the one hand, you can post him in a university to increase the speed with which technology is researched. On the other, you can send him out to challenge other gentlemen to duels! The best part is that he can trot over to a foreign country, slap a dude in the face with his duelling glove (we're assuming he has one), then kill him, and it's not seen as an act of war. Huzzah! HISTORICAL FIGURES GO HEAD TO HEAD, ONE GAME ONLY. Dette spillet må jeg ha!
LaviX Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 noen som kan svare meg på dette: gikk inn på platekompaniet sin hjemmeside, så tidligere at spillets release hadde 6/3 der, men nå; på vanlige versonen står det 4/3 mens på Special Forces Edition står det 6/3 :unsure: noen som vet hvorfor? Linker: http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=16861EMPI http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=16861EMPISFE
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Sikkert fordi Platekompaniet ikke får inn Special Forces Edition før den 6/3, selv om den vanlige kommer 4/3
smekk Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 ny video ifra gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/45624.html
ohboi Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Hadde vært perfekt om det hadde blitt gitt ut neste tirsdag, da eg har vinterferie da. Men men, er nok best at eg får litt hvile i vinterferien Håper dog at demoen kommer ut snart.
ohboi Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 En ny faction har blitt annonsert, og den er Marathas, en indisk nasjon. They know the value of the Indian way of doing things, of the age-old strength of their lands. Their armies may look old fashioned, possibly quaint, to foreign eyes but that makes them no less effective. Ser ut til å bli en spennende faction Link
TSP Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg vil anbefale alle å se denne videoen som er laget av brukeren Cubone85AM på youtube: Videoen er elskbar, helt fantastisk valg av musikk!
Linoran85 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Nice TSP... gleder meg enda mer nå - hvis det er mulig Endret 19. februar 2009 av LinoraN
Dumrian Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg vil anbefale alle å se denne videoen som er laget av brukeren Cubone85AM på youtube: Videoen er elskbar, helt fantastisk valg av musikk! Wow, et av de beste filmene jeg noensinne har sett for et videospill. Hadde jeg jobbet med utviklingen av Empire: Total War hadde jeg prøvd å promotere den filmen så mye som mulig
Frederick_ Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 fy faen så epic kul video Fikk ordentlig følelse av den!
Sgt.T.Grant Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 DET var en bra video Noen som har noen anelser om når demoen kommer? Syntes å ha lest et sted at den var ¨Nearly there¨, men hva vil det si? :rolleyes:
Joakim vas Normandy Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Det var en herlig video! Klarer knapt vente, er ikke lenge igjen nå.
Linoran85 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Noen av dere som følger med de utenlandske ETW forumene? Går ganske hett for seg der hehe...
TSP Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg følger med, har til og med skrevet om det ^_^ Nei, håper virkelig det blir i dag. Creative Assembly rotet sannsynligvis ikke rundt i tråden (rull ned til første CA-fyr) og tullet med oss om det ikke var for at den kommer i dag, senest i morgen. Men jeg holder meg til å tro på i dag. Jeg tippet 15:37 GMT i går for moroens skyld, det er vel 2 minutter til Eller kanskje 62, husker ikke hvordan det blir med sommertid i forhold til GMT
Nesumar Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Haha rå video! Måtte bare se den en del ganger! Ang. demoen så får vi håpe før helga da, slik at de fleste av oss kan sette oss ned med litt godsaker og se om dette spillet holder det det lover. Demoer sier en hel del om hvordan sluttproduktet blir, så skuffer det... så vil jeg sterkt tro at selve spillet gjør det også.
Nightmare1518 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Bra video TST, det spillet er et av årets MUST HAVE!
LaviX Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 må si engelskmenna er heldige; Empire: Total War Hands-On Day dette betyr vell at demoen (hvis det er en) ikke kommer før 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå