Gå til innhold

Spill med særegne grafiske stiler og konsepter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shadow of the colossus er det mest utradisjonelle spesielle spillet jeg har vært med på, ufattelig hvor bra et spill uten nevneverdig innhold egentlig kan være, men stemningen, grafikken, gameplayet ja alt er satt sammen i en så perfekt pakke at det er ikke noe å komme unna, det er et must try spill uansett. Kolossene er eneste innholdet men vær boss er lagt opp så unik at du vet aldri hva du skal gjøre, om det er å hoppe på vingen til en, ri hesten opp mot en og hoppe på han, lure dem eller bare klatre opp. Alt er så unikt og forskjellig. Må bare innrømme, jeg er en skikkelig fanboy av dette spillet, ufattelig bra spill.

 

Gleder meg sinnsvakt til neste Ico spill kommer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Shadow of the colossus er det mest utradisjonelle spesielle spillet jeg har vært med på, ufattelig hvor bra et spill uten nevneverdig innhold egentlig kan være, men stemningen, grafikken, gameplayet ja alt er satt sammen i en så perfekt pakke at det er ikke noe å komme unna, det er et must try spill uansett. Kolossene er eneste innholdet men vær boss er lagt opp så unik at du vet aldri hva du skal gjøre, om det er å hoppe på vingen til en, ri hesten opp mot en og hoppe på han, lure dem eller bare klatre opp. Alt er så unikt og forskjellig. Må bare innrømme, jeg er en skikkelig fanboy av dette spillet, ufattelig bra spill.

 

Gleder meg sinnsvakt til neste Ico spill kommer.

 

Så veldig enig!

 

Shadow of the Colossus ga meg en enorm følelse og opplevelse. Kanskje det legger seg HELT på toppen av min Beste spill liste!

Er så ufattelig uendelig tragisk at ikke ps3 støtter ps2 spill HYL har solgt ps2'en men klarer ikke å selge Shadow of the Colossus så det bare støver i hylla!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...