Gå til innhold

Sid meiers pirates...hva er det med språket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal nevnes at det er mange små irritasjonsmomenter i dette spillet, men Gud, hvor gøy det er når man først er i sonen. Kan sitte flere timer mens jeg plyndrer handelskip før jeg lander i en bukt og går innover landet på jakt etter en skatt, for derette å returnere til havn og danse med guvernørens datter eller kanskje utfordre en vakt kaptein til duell i baren. Moro!

Lenke til kommentar
Jeg brukte altfor mye tid på dette spillet. Har spilt gjennom flere ganger. Jeg synes all seilingen frem og tilbake var mer irriterende enn svadaspråket.

 

 

Svada språket plaget meg ikke i det hele tatt...besides, jeg pleier å fyre opp egen musikk å bare drite i ingame lyd etter en stund på de fleste spill...

 

Seiligen derimot var pes. Spesielt hvis du skulle langt avsted med medvind så var det alltid en liten stemme som ergret seg i hodet mitt fordi du vet at du kommer til å bruke dobbelt så lang tid tilbake igjen:P

Lenke til kommentar
tror det er meningen at seiling i motvind skal være noe dritt, ellers er det lissom ikke seiling.

skulle ønske de lagde et nytt pirates! spill.

 

Det er ikke sid meier men jeg anbefaler en titt på Pirates of the burning sea om du likte sid meiers pirates..

 

synes Burning sea ble litt tynt i lengden. Hadde noen laget et MMO med pirater og magi, noe ala 7th Sea. Da hadde jeg mer intresert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...