Gå til innhold

"Populære spill" - utvidelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget er at man kan ikke opprette ett nytt subforum for hvert eneste spill med noe brukermasse. Om Age of Conan fortjener en kategori på nåværende tidspunkt skal jeg ikke blande meg opp i, men jeg skjønner godt at det kan være vanskelig å diskutere f.eks. de forskjellige klassene uten å bli henvist til Den store Warhammer Online-tråden. Ser du har gjort et forsøk, du får håpe folk henger seg på i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg tror det er slik at det er mye lettere å diskutere et spill når det har en egen kategori uansett, så dersom vi hadde opprettet et forum for uansett spill hadde det blitt en del flere tråder om det enn det hadde vært ellers. Det kommer rett og slett av at man kan diskutere det mye mer løst og fast enn når det ikke har et eget forum. :)

Lenke til kommentar

Det kan være lurt å lese kategoribeskrivelsen under kategorinavnet.

 

Egne, dedikerte kategorier for de mest debatterte spillene på forumet.

 

Det vil si at kun de mest debbaterte spillene på forumet vil få egen kategori under "Populære spill". Grunnen til at det er slik er at vi ønsker å holde forumet ryddig. Dersom vi for eksempel ikke hadde hatt egen kategori for World of Warcraft, ville det flommet over av tråder om WoW i "PC-spill"-kateorien, og dermed blitt vanskelig for folk å få diskutert andre spill og emner. De spill-kategoriene som allerede er opprettet under kategorien "Populære spill", er blitt opprettet fordi de samme spillene var mye diskutert på spill-delen av diskusjon.no. Det er med andre ord sannsynlig at disse spillene vil få så mange emner at de trenger egne kategorier.

 

Vi kommer med andre ord ikke til å opprette egne kategorier for spill fordi mange kjøper spillet. Hvorvidt spillet selger bra i Norge eller ikke er irrelevant. Det er hvor mange aktive tråder et spill har som betyr noe. Om et spill får så mange emner at det er legitimt å opprette en egen kategori gjør vi selvsagt det.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...