Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (28. januar)


kewell79

Anbefalte innlegg

Mye knask som skjer på Marketplace frem til nyåret! Står en god del av det på MajorNelson.com, i tillegg til annet godterier som ikke er annonsert. Nevner blant annet

  • Gears of War på Games on Demand, forhåpentligvis 199,-kr
  • Lost Planet på Games on Demand.
  • Shadow Complex på tilbud (33%), 800MSP
  • The Maw på tilbud (50%), 400MSP

 

I tillegg vil det bli gode dealer hver dag til nyåret fra og med 18. desember. Ikke annonsert.

 

Redigert: Litt feilinfo, det var visst ikke hver helg, men hver dag!

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nevner blant annet

  • [*]Gears of War på Games on Demand, forhåpentligvis 199,-kr

problemet er at det fortsatt vil være dyrt med 199kr for eldgamle spill uten cover og dvd.

 

men som vanlig vil de overprise dette til 299kr. FY Microsoft, dette er talentløst.

Trodde de hadde lært av sin sjef Bill Gates av hvordan de skulle selge mest mulig !!!!!!!!!

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

Nevner blant annet

  • [*]Gears of War på Games on Demand, forhåpentligvis 199,-kr

problemet er at det fortsatt vil være dyrt med 199kr for eldgamle spill uten cover og dvd.

 

men som vanlig vil de overprise dette til 299kr. FY Microsoft, dette er talentløst.

Trodde de hadde lært av sin sjef Bill Gates av hvordan de skulle selge mest mulig !!!!!!!!!

 

199,- kr er greit, mtp på at retail-pris på Classic-spill er 299,- kr. Derimot ville jeg likt å se Games on Demand spill som Deal of the Week, gjerne til 99,- kr. :)

Lenke til kommentar

200kr er en grei pris med tanke på at nye XBLA-spill koster enten 65kr(800mp) eller 100kr(1200mp). Billigere GoD-spill hadde definitivt hatt en negativ innvirkning på populariteten til XBLA-spill.

 

Nå har de for øvrig lastet opp enda et spill som koster 200kr: Test Drive Unlimited.

 

Listen så langt:

Test Drive Unlimited: 2400 MS points

Saints Row 2: 2400 MS points

Sega Rally 2400 MS points

Crackdown: 2400 MS points eller 199kr

 

2400 MS points tilsvarer ca 200kr. Test Drive, SR2 og Sega Rally koster merkelig nok 299kr om man velger å betale med kroner.

Lenke til kommentar

Ble forbanna når jeg skulle logge meg inn på Xbox Live i går for å kjøpe Shadow Complex, fant jo ut at det var tilbud på dette spillet. Selvfølgelig var dette tilbudet "only for gold members". Kjente jeg ble varm i hodet når jeg leste dette, er så pisslei denne forskjellsbehandlinga av oss "mindreverdige" silver folk. Mye bedre på PS3, der er tilbudene for alle, kjøpte for eksempel Trine for 75kr (førpris: 199kr)

Lenke til kommentar

Ble forbanna når jeg skulle logge meg inn på Xbox Live i går for å kjøpe Shadow Complex, fant jo ut at det var tilbud på dette spillet. Selvfølgelig var dette tilbudet "only for gold members". Kjente jeg ble varm i hodet når jeg leste dette, er så pisslei denne forskjellsbehandlinga av oss "mindreverdige" silver folk. Mye bedre på PS3, der er tilbudene for alle, kjøpte for eksempel Trine for 75kr (førpris: 199kr)

Nå er jo juletilbudene på 360, i likhet med PS3 sine, for alle. Spill som Worms 2, Uno Rush og Marvel VS Capcom har vært satt ned i pris. Det ryktes at Braid, Castle Crashers og Battlefield 1943 også kommer til å komme på tilbud.

 

I tillegg er det også noe som heter XBLA Hits. De er spill som får permanente prisnedsettelser.

 

Deal of the week, som Shadow Complex er denne uken, er en pågående greie som har vart i snart et år. Den er til for gjøre Gold-medlemskapet mer attraktivt. XBL Gold er mer enn bare online multiplayer.

 

Er det noen som vet hva som er dagens Deal of the day? Jeg har ikke tilgang til Xboxen min akkurat nå.

Lenke til kommentar

Dagens deal er Monkey Island til 400 MSP.

I'll buy it at a low price!

 

Nå ser det mer og mer ut som at listen som dukket opp på nettet for noen dager siden er korrekt.

 

22th, LIVE Arcade Rez HD, 800 -> 400

23th, LIVE Arcade MARVEL VS. CAPCOM 2, 1200 -> 560

24th, LIVE Arcade, UNO Rush 800 -> 400

25th, LIVE Arcade, The Secret of Monkey Island 800 -> 400

26th, LIVE Arcade, Magic:The Gathering 800 -> 400

27th, Fallout® 3 DLC 400

28th, Guitar Hero 5 Rolling Stones Live Track Pack 720 -> 320

29th, LIVE Arcade, Braid, 1200 -> 560

30th, LIVE Arcade, Castle Crashers, 1200 -> 560

31th, LIVE Arcade, Battlefield 1943, 800 -> 400

 

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...