Gå til innhold

Den store Warcraft lore tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En veldig interessant teori. Men (og, ja jeg måtte se cinematicen på nytt) Bolvar blir på ingen måte tatt av Arthas i løpet av det som utfaller seg. Så hvordan passer det seg inn at Arthas har fått fanget Bolvars sjel også?
Er vel lite som hindrer arthas i og komme ut igjen senere når Alextraza er borte?

Selvfølgelig, men som Alliance så fikk jeg vel questet å hente skjoldet og sverdet hans. Med andre ord så er "vi" raskere tilbake på slagmarken enn det Arthas ser ut til å være. Da var liket borte og jeg regner med at det var flammene som var intense nok til å fjerne det. Men hva vet jeg? Snakker om spillet hvor vi dreper drager så å være pirkete på logikk blir kanskje for dumt :whistle:

 

Det er snakk om Assault on Angrathar the Wrath Gate-cinematicen.

Lenke til kommentar

Vel...

 

Siden det jeg mener er Bolvar går under Immolated Champion så går jeg ut ifra at han ble flambert av Alexstrasza, men det kan jo være mulig mellom tiden Alexstrasza og red dragons satte fyr på hele område og hun landet at lich king kan ha kommet ut og hentet kroppene til Bolvar og Saurfang. Kanskje til og med sent noen Ghouls eller Abonimation ut etter dem, kanskje til og med de kjettingene som abonimations kaster etter folk for å dra dem ut av flamene. Det er flere muligheter. Så det kan hende at de ble henta ut mens område var i flamer.

 

Så det kan hende at Saurfang ble ressa rett opp som en Death knight mens Bolvar er litt mer vanskelig. Vi vet jo alle hvor seigliva de sørens Paladinene er...

Endret av targetdummy
Lenke til kommentar
Noe eg har lurt litt på, Sargeras lederen av Burning Legion.

Har det egentlig vært noen hint om hva han driver med for tiden?

 

Vel, Aegwynn tok jo å ødela Sargeras sin kropp, og sjelen hans gikk da inn i livmoren til Aegwynn, og senere i kroppen til sønnen hennes, Medivh. Når Sargeras etterhvert kom fram hos Medivh, noe som utspiller seg i boka '' The Last Guardian '', så drepte Khadgar Medivh, eller da Sargeras. Desverre, sto det ikke mer om hva som skjedde med Sargeras etter det, men jeg tror han fortsatt er rundt, antakeligvis funnet seg en ny vertskropp som han bruker til sinne onde planer.

 

Og ja, før noen sier noe, Medivh er ikke død, bare kroppen hans, sjelen hans fantes ennå etter at Khadgar stakk sverdet i han, og han ble gjenopplivet av moren sin i senere tid, og han kom tilbake i Warcraft 3 for å hjelpe mot Burning Legion igjen, for å kunne, nå har ikke jeg det norske ordet i hodet men, for å 'reedem'' seg selv. Hvor Medivh er nå er usikkert, men han dukkert sikkert opp igjen.

 

Vel...

 

Siden det jeg mener er Bolvar går under Immolated Champion så går jeg ut ifra at han ble flambert av Alexstrasza, men det kan jo være mulig mellom tiden Alexstrasza og red dragons satte fyr på hele område og hun landet at lich king kan ha kommet ut og hentet kroppene til Bolvar og Saurfang. Kanskje til og med sent noen Ghouls eller Abonimation ut etter dem, kanskje til og med de kjettingene som abonimations kaster etter folk for å dra dem ut av flamene. Det er flere muligheter. Så det kan hende at de ble henta ut mens område var i flamer.

 

Så det kan hende at Saurfang ble ressa rett opp som en Death knight mens Bolvar er litt mer vanskelig. Vi vet jo alle hvor seigliva de sørens Paladinene er...

For å være helt ærlig, jeg synes det blir litt rart om Saurfang blir en Death Knight. Synes ikke det passer helt, dessuten er sjelen hans i Frostmourne nå. Jeg tror det er ganske sannsynlig at Bolvar har blitt en Death Knight. I en av visionene under Yogg-Saron kampen, hører du at Lich King torturerer noen. Jeg tror det er Bolvar, at han ble torturert, og senere blir en Death Knight. Tror Bolvar er en av de bossene som kommer til å være i Icecrown Citadel.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har alltid lurt på hvorfor Blizzard tok med warlocks på horde side, untatt for undead selvsagt, husker å ha lest at Thrall forbød demonic magic.

 

Lore tar *alltid* baksete til folk som vil at alt skal være likt på begge sider fordi det liksom skal være balanse...

 

Forøvrig er vel ikke demonisk magi populært i alliansen heller :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...