Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare og ha blade og armor. Ta en tanks og skyte til hun detter. Så hopper du ut og gjyver løs på henne. Tok henne på andre forsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er deilig med et spill som er litt utfordrende jeg. Kjedelig å alltid klare alt på første forsøk og bare gå videre etterpå.

Skrevet
AAARRRGHHH! De som designa

Elizabeth Green bossfighten

burde gå og ta seg en stor bolle.

Hmm, ja, nå lager vi en boss som har hundre- og søtti angrep som slår deg ned når du er på vei mot bossen, "raketter" som følger etter deg og er umulige å dodge 90% av gangene, en uendelig strøm av huntere og en bossfight som varer i en halvtime - og det eneste checkpointet er når livet er på 75%. Jaa, kom igjen, la oss irritere spillerne våre maks og la dem gå gjennom et helvetes grind som ikke er et snev av morsomt en gang!

Edit: Fy faen, så dør jeg igjen - Denne gangen av at tre huntere trenger meg opp i et hjørne og basher løs, i tillegg til at de blokkerer veien for meg så jeg hverken kan gå, løpe, hoppe eller barrelrolle meg vekk. Så må jeg starte på'n igjen.

Story of Prototype. Akkurat denne bossen var ikke så håpløs fordi det gikk an å gjemme seg på en balkong huntere kom til. Dreper dem relativt greit og får critical mass, men har selv skrevet en hat-post om denne bossen selv litt før i tråden.

Lakus

Synes det er deilig med et spill som er litt utfordrende jeg. Kjedelig å alltid klare alt på første forsøk og bare gå videre etterpå.

Ja da, det er ålreit med utfordringer men ikke når de ligger i dårlige spillmekanikker jeg som spiller ikke kan forutse.

Skrevet
Oja, så hvis du har fått gold først, så kan enkelte av de være over platinium kravene, sånn at du slipper å gjøre de pånytt?

Når du får gold, og det er såpass bra og er innenfor platinumkravet (du ser ikke før du har fått gold på alle), så ja da blir de automatisk gjort om til platinum :) Så bra de gjorde det slik, hvis ikke hadde jeg brukt lang tid....

Klarte nettopp å fullføre spillet uten å dø + 0 civilian consumes & har samlet alle Web of Intrigues...

Samle litt orbs, og så får jeg se om jeg gidder å spille det på Hard :hmm:

Skrevet

Jaja, da var jeg på sistebossen.

Har prøvd teknikker skrevet her, men enten får jeg de ikke til eller så dør jeg før jeg syns de har gjort stort. Og er jeg død så var de kanskje ikke så gode i mitt tilfelle uansett.

Jaja, får banne meg gjennom litt fler selvmord.

Skrevet

Sisteboss er enkel som bare faen...(På Easy & Normal, men er på vei mot han på Hard nå)

Du har 3 alternativer hvor forskjellen bare er styrke på angrepene og tiden du bruker:

1: Denne tar lengst tid, men du mister ikke liv og du fullfører den fort når du må:

Ta frem Whipfist og løp rundt med bossen i siktet. Når du er langt nok unna så kommer han hoppende imot deg. Idet han hopper så hopper du opp i luften samtidig som du holder inne Y. Bossen mister en brøkdel av livet sitt. Rense & Repeat!

Når bossen har 25% igjen så bytter du ut Y/trekant angrepet med Air Critical Pain Devestator(X-B) Dette skader bossen såpass mye at han blir "stunned". Løp så bort til han og trykk holdeknappen for å hoppe opp på ryggen hans og spamme på med angrep. HAr du gjort det riktig så holder det med et fully charged Y angrep for å fullføre kampen.

2: Kortere tid, men fare for at du mister litt liv + at timingen må være riktig:

Bytt ut Whipfist med Blade & Akkurat i det han hopper mot deg så Hopper du høyt opp og holder inne Y. Trykker du riktig så treffer du han akkurat idet han lander og han mister nesten like mye liv som en devestator tar. Rinse & Repeat & og kjør samme taktikk som over etter at du har tid på det.

3: Tar kjappest tid, men du må consume en del soldater som kan være vanskelig med mindre du du er kjapp på å avtrekkeren:

Velg Whipfist og bare bruk Air Critical Pain Devestator (X-B) idet han kommer hoppende mot deg. Fyll på Helse ved å consume soldater med whipfist fremme(Den bruker minst tid på consuming)

Du kan selvfølgelig prøve deg på Musclemass + kasting av helikoptere, F16 & raketter, men det er vanskelig å være kjapp nok til å få fatt i tingene og kaste dem før han er rett ved siden av deg.

Lykke til :)

Skrevet
Oja, så hvis du har fått gold først, så kan enkelte av de være over platinium kravene, sånn at du slipper å gjøre de pånytt?

Når du får gold, og det er såpass bra og er innenfor platinumkravet (du ser ikke før du har fått gold på alle), så ja da blir de automatisk gjort om til platinum :) Så bra de gjorde det slik, hvis ikke hadde jeg brukt lang tid....

Må man ha gold på samtlige events, eller låses platinum opp for hver enkelt event-kategori?

Skrevet

Må man ha gold på samtlige events, eller låses platinum opp for hver enkelt event-kategori?

Du må ha Gold på samtlige før du kan åpne opp platinum. Gold er utrolig lett, så det burde du egentlig få så og si første gang du prøver.

Tips for de som sliter med Military Kill Events: Disguise deg selv som military og hijack tankser. Parker dem rett ved siden av eventen på rad og rekke. Tror 9 er grensen før de begynner å de-spawne. Med engang eventen starter så sprenger du de 9 tanksene, så starter du med 90 relativt kjappe poeng. Denne metoden gjorde at frustrasjonen på Knuckle-Dragger & Armor eventen gikk over :)

Nå klarte jeg akkurat Mother Greene på Hard og kampen tok ca. 1 time:p Mye consuming av hunters & Air Groundspike Graveyard Devestator fra toppen av et bygg:p 3 missions igjen nå...Gruer meg til slutten....

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Tror jeg skal prøve meg på hard. Å ta en time nå og da virker ikke helt umulig.

Skrevet (endret)
Du må ha Gold på samtlige før du kan åpne opp platinum. Gold er utrolig lett, så det burde du egentlig få så og si første gang du prøver.

Tja, jeg har gold på alt bortsett fra en del Kill Events, særlig dem som involverer militær hardware av noe slag. De føles tvungne, unødvendige, og blir mye fortere kjedelig enn Kill Events basert rundt abilities.

Endret av Zealuu
Skrevet

Nettopp fått gull på alle events, og funnet alle hint orbs + fullført hele web of intrigue. Kjenner at jeg er drittlei av dette spillet, og lurer på om jeg skal kjøre på og ta de siste achievementene jeg mangler, men jeg trekker mere mot å skifte spill for ei stund nå.

Skrevet

Faen heller.. Nå trodde jeg endelig at jeg hadde klart siste boss (normal.) Han hadde så lite liv at man såvidt kunne se den orange streken, han fikk sånn greie at jeg kunne hoppe oppå ryggen og mose løs og så kaster han meg av og tiden går ut.. Jeg synes alle disse bossfightene er dustete og irriterende!!!

Skrevet

Når han blir stunned & han har så lite liv som du sier, så burde du bare bruke fully charged aerial sword attack (Hopp og hold inne Y). Den tar ca. en halv cm. av livet hans, mens den sekvensen hvor du sitter på ryggen egentlig bare er unødvendig...

Jeg klarte han akkurat nå på Hard (første forsøk), og han var relativt mye lettere enn jeg trodde. Jeg bare kjørte på med Musclemass (fullt oppgradert) + Kasting av helikoptere & missiler og han gikk ned for telling med 48 sekunder igjen.

Så da kan jeg si meg ferdig med dette spillet :)

Skrevet

Klarte han nå. Når jeg var inne i det siste minuttet begynte jeg å kaste ting med musclemass, og det var overraskende effektivt. Litt synd å være ferdig med storyen, men jeg har tatt meg veldig god tid :) (Gjort masse events mellom hvert mission, funnet 110 orbs og 25 hint osv.)

Skrevet

du kjører bare armor og whipen mot strike attacks så er du på kjøre. liker de kaste armene, knuser bare alt når du slår på det, vet de suger, men så utrolig artige :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...