TiLT42 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Plages fortsatt med siste bossen. De av dere som sier han er lett kan brenne Prøvd taktikkene som nevnt tidligere i denne tråden, men det er alltid en centimeter igjen av livet hans. Hadde null problemer med Elisabeth, men den siste jævelen er for hard for meg tydeligvis. Slet med den selv helt til jeg husket på Critical Pain Devastator. Spar opp minst to doser med den slik at den er klar når militæret flykter fra båten. Straks det skjer fyrer du av begge dosene fortløpende for deretter å klatre opp på ham og slå ned helsa hans enda mer. Gjør du dette riktig skal du kunne avslutte han ved hjelp av f.eks. whip fist med rundt 30 sekunder igjen på klokka.
Vrengtpolvott Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Jeg sliter for tiden med å ta de Super Soldiers folka første gang vi møter de. Å ta de er helt greit, null stress, men mens man blir beskutt av 20stk soldater, OG mens helsa synker gradvis ned så blir det for vanskelig for meg desverre. Noen som har noen råd om hvordan jeg skal ta det?
AltF4 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg sliter for tiden med å ta de Super Soldiers folka første gang vi møter de. Å ta de er helt greit, null stress, men mens man blir beskutt av 20stk soldater, OG mens helsa synker gradvis ned så blir det for vanskelig for meg desverre. Noen som har noen råd om hvordan jeg skal ta det? Inne i basen du tenker på? Når du første gang finner ut om den giften som anriper bare viruset de er ute etter å ta? I så fall bør du: ta på fullrustning og ta fram blade. Ødelegg den pumpa ved å kaste noe på den så fort du har kvitta deg med første pulje. Plukk opp våpnene du finner, skyt alt som ser ut som det rører på seg og hold deg i bevegelse. Slet litt med dette selv! Argh, hvorfor i all verden har de gjort det slik at man starter spillet med halvparten av full helse når man lagret det med full? Håpløst. Dusten som bestemte at samtlige luft-til-bakke-angrep OG de fleste devastatorangrep skulle gjøres med Y fortjener ei bowlingkule i skrittet. Møkk lei av å rote rundt mens jeg gjemmer meg for bossen samtidig som jeg skal prøve å få tak i helse så jeg kan få critical mass bare for å oppleve at når jeg endelig har nok så ender jeg med å prøve å skjære fienden i to. Så blir jeg stående der med skjegget i postkassa og halvparten så mye liv og må gjøre den samme gudsforlatte dritten på nytt. Endret 22. juni 2009 av AltF4
Fjellet Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 (endret) @AltF4: Jeg håper ikke du har på deg rustningen mens du holder på? Jeg fant ut at det var mye enklere å unngå ham om man glidet litt rundt og slikt. Det jo også ann å ta Critical Pain devastator fra luften om du har kjøpt den. Det var slik jeg gjorde det til slutt. Endret 22. juni 2009 av Såpestykke
Vaenas Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Et spørsmål får man achievment for å klare spillet på hard? Og hvordan skal man klare det når det er såppass vanskelig på Normal allerede.
AltF4 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Det har seg slik at jeg dør forbanna fort om jeg ikke bruker rustningen, men du har helt rett generelt er det bedre å ikke bruke rustning. De har designet hele greia slik at man rett og slett tar i mot mer juling med rustning på fordi man mister for mye bevegelighet. Skikkelig godt spilldesign med andre ord. Var å ta fra luften jeg prøvde på, men fant ut at om jeg bare tok vekk blade og heller brukte hendene så ble det mye lettere å få det til, for da var det ingenting som umiddelbart trodde jeg skulle bruke Y til å angripe. Bossen jeg til sluttt greide var forøvrig frøken Greene .
Villanden Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Endelig klarte jeg å beseire den siste bossen også. Brukte whip all the way bortsett fra den siste centimeteren, da jeg kom inn med blade. De andre taktikkene funket ikke for meg. Brukte forøvrig også whip på Greene. Bare fløy rundt og drepte henne sakte men sikkert. Null stress Nå kan jeg endelig free-roame igjen, ta noen events.
Vaenas Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Ga opp greene nå nettopp... Får ta noen timer med søvn før jeg prøver på hun igjen.
Vaenas Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Da... Har jeg klart det. Nå skal jeg bare skaffe de resterende achievmentsene.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Så du skal virkelig klare spillet uten å dø? ..
Perrern Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Så du skal virkelig klare spillet uten å dø? .. Har gjort det jeg. Easy da men det er ikke så viktig, achievementen er der fremdeles XD
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Var ikke det litt nervepinnende på siste bossen?
Perrern Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 (endret) nei. Dog synes det var ganske lett, klarte det første gang. Det som dog er litt flaut er at jeg spilte gjennom det nå på new game+, og da daua jeg på siste boss Altså jeg klarte det uten å daue uten alle kreftene, men daua med alle sammen Endret 24. juni 2009 av Perrern
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 New game+, det har jeg glemt. Kanskje jeg kan avse en time eller to iblant. Greier det nok en gang.
Perrern Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Det er ikke så vanskelig, bare ikke prøv å gå for den uten å dø achievementen samtidig som du går for mr nice guy, fordi du for å komme deg gjennom spillet uten å dø så må du konsume en del sivile, og bruke litt tid på å trekke deg unna og heller gå tilbake til folk igjen. Det som dog er greit er at mission fail o.l. ikke teller, så du kan faile så mye du vil bare du ikke dør.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Mr. nice guy fikk jeg gjennom første gjennomspilling på normal, så det er ikke noe problem.
Perrern Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Jeg vet jeg kommer til å ha problemer med å få den achievementen XD
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Det var ikke så veldig vanskelig igrunn, bare når du får mange etter deg, så løper du til infectede områder, og consumer infected istedenfor. Og du må heller dø enn å consume sivile (jeg gjorde det et par ganger).
Perrern Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 å. ok. Egentlig s er det jo ganske lett ,men det er jo det med selvdisiplin da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå