Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle oppgraderinger som er nyttige å få med seg er merket med [core]. Ellers vil jeg anbefale å bruke en del på movement og survivability.

Skrevet

Vil også anbefale at du skaffer deg diverse upgrades som gjør det enkelt å ta ned helikoptre og liknende, så snart du er ferdig med alle merket Core.

Skrevet

Kjøp det du kommer over, ingen problemer med å få råd til alt. CORE er best, så lønner det seg å kjøpe movement ellers er det bare å handle for du kommer neppe til å bruke alt av angrepsteknikker uansett.

Etter å ha sliti med et oppdrag en god stund må jeg si det var ufattelig morsomt å bruke Patsy på en fiende, altså få militæret til å tro at random militær fyr er deg. *Knuffe knuffe* "It's him!" *Peke på stakkaren* og *pang pang*, 6 uniformkledde gærninger åpner ild på en uskyldig stakkar.

Skrevet

Jeg kjøpte den når jeg tok oppdrag 11, så du har nok mulighet til å få den nå :)

Det er et mer eller mindre as far as I can tell ubrukelig knep men det er mye komisk verdi i det.

Skrevet

Huff, nesten blitt avhengig jeg. Løper rundt i byen å dreper infected og alt annet mens jeg hører på ragnarok.

Sjukt rart, men jeg spiller faktisk bedre med musikk enn uten XD.

Pleier dere å høre på musikk mens dere gamer?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

"Fire in the sky", noen som har tatt den? Det er en Kill event som er plassert helt nederst til venstre på mappet. Det er det eneste evente jeg mangler før jeg har alle. Mangler forresten bare 1 upgrade. :D

Skrevet

Meh, jeg HATER de tingene i millitærbasene som ser gjennom forkledningen din.

Du har nettopp tatt et timed oppdrag - Målet er å infiltrere en base. Du skynder deg til målet, og når du skal consume offiseren begynner de å ule. Det tar ikke lang tid før du skjønner at du ikke rekker å stealth-consume og du må løpe med halen mellom beina. Når ting har roet seg ned litt, prøver du igjen, men denne gangen er du litt stresset pga. lite tid, og før du vet ordet av det har de sett gjennom forkledningen din og du har plutselig halve amerika på nakken...

Skrevet

Har sjelden det problemet jeg, jeg bare "hacker" en av de greiene, også holder jg meg utenfor feltet. og blir jeg tatt så passer jeg på å ta med meg offiseren også.

Skrevet

Jeg hater de saboteringsgreiene. Stresser alltid med det og driter meg ut gang på gang. Dessuten er det irriterende at de blir oppegående igjen "med en gang".

Atsjonas, hva mener du med "har alle"?

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Atsjonas, hva mener du med "har alle"?

oja, glemte det. Har alle upgrades:)

Skrevet
Meh, jeg HATER de tingene i millitærbasene som ser gjennom forkledningen din.

Du har nettopp tatt et timed oppdrag - Målet er å infiltrere en base. Du skynder deg til målet, og når du skal consume offiseren begynner de å ule. Det tar ikke lang tid før du skjønner at du ikke rekker å stealth-consume og du må løpe med halen mellom beina. Når ting har roet seg ned litt, prøver du igjen, men denne gangen er du litt stresset pga. lite tid, og før du vet ordet av det har de sett gjennom forkledningen din og du har plutselig halve amerika på nakken...

Du MÅ stealth consume!!! Saboter alle "se gjennom forkledning turretene". Knus alle flyge detektor greiene og løp. Dra tilbake og infiltrer. (feil rekkefølge)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...