Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Blackwatch oppdraget er det største drittoppdraget jeg har vært borti! Utrolig dårlig lagd! Spoiler spørsmål før oppdraget: Når får jeg tilbake kreftene som jeg mistet? Utrolig kjedelig uten. Synes det var morsomt, jeg. Nødt til å improvisere litt, og finpusse de likevel ganske betydelige kampevnene man har uten gigantiske barberkniver montert på armene. Særlig "hold infected (inkludert Hunters!) unna denne glassvegg-tingen mens jeg diller i fred"-oppdraget var intenst. Syntes det var en genial tvist. Der hvor du skulle holde infected unna glassveggen, fant jeg først ikke de våpnene, så den første gangen forstod jeg ikke hvordan det skulle gå, fordi jeg hadde et minutt igjen og døra var nesten åpnet. Fant de andre gang tho, da ble det mye enklere.
Villanden Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Man hadde jo fortsatt "slå-i-bakken-trikset" som slo ned alle. Og det var jo lagt opp til å være mye enklere iogmed at du ikke hadde noen krefter. Det var en grei tvist, men for meg en kjedelig tvist.
Lakus Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg syntes ikke at det "beskytt glassveggen" oppdraget var så vanskelig, men det var stressende på en litt deilig måte. Flott at man ikke har kreftene sine hele tiden, da det fort kunne blitt for enkelt. *Hopp, whiplash, hop, whiplash osv* Endret 14. juni 2009 av Lakus
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Eventsene er jo helt geniale! Morsommste sideoppdrag har jeg ikke vært borti.
iStephano Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Har kjempe lyst til og ha dette selv, men nå har jeg nettopp kjøpt Infamous og Red Faction, så er redd for at det kan bli litt mye. Men dette skal absolutt kjøpes når jeg får tid. Ser grisefett ut
Kenichi-san Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Hva skal man gjøre på oppdrag "Assist The Military Until Called Back To Base" ? Har sprengt bygningen, men hodeskallen går ikke bort...
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Mulig spoiler hvis du ikke har kommet langt i spillet: Der hvor du akkurat har tatt "Superdude" eller hva de heter, og jeg har tatt alle inne i det rommet. Det som er, er at jeg ikke kommer meg ut. Ingen vei ut, og ingen instrukser. Bug, glitch, what to do? Edit: En reload checkpoint gjorde saken. Endret 14. juni 2009 av Bruker-127711
Villanden Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Da har jeg fullført spillet. Sistebossen var egentlig ganske lett syns jeg. Strevde mer med en tidligere boss (Elisabeth) Da må du ha spilt med koder, for sistebossen er alt annet enn lett. Jeg klarte den på easy etter mange neglebitende forsøk, men han ble ikke lettere på normal for å si det slik. Så hvis du har noen taktikker, del gjerne.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Greide Elizabeth Greene istad. Hu var vanskelig! spesielt når militære velger å skyte på MEG når det står en orm på 100 meter som står over bakken!
TCi_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Da har jeg fullført spillet. Sistebossen var egentlig ganske lett syns jeg. Strevde mer med en tidligere boss (Elisabeth) Da må du ha spilt med koder, for sistebossen er alt annet enn lett. Jeg klarte den på easy etter mange neglebitende forsøk, men han ble ikke lettere på normal for å si det slik. Så hvis du har noen taktikker, del gjerne. Hmm. Tok han på 3 eller 4 forsøk på normal. Taktikken jeg brukte: Bruker spydet (eller hva det heter) og skjold. Må legge til at jeg hadde oppgradert til attack spree på spydet. Lås deg til bossen og hopp unna slagene han gjør (RT2). Mens han kommer seg slå til med Y (eller X). Hopp unna med en gang igjen. Gjenta dette til han faller på kne. Gjør dette i et par minutter og du har klart det. Av og til vil han bruke superangrep. Bare hold avstand, du ser når han lader (svart veske) på armene). Har du lite helse kan du bare springe rundt med skjoldet og ta ut soldatene og samle energien. Viktig å holde deg i bevegelse. Etter superangrepene har du tid til å consume soldater (om noen er igjen).
Craxmerax Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 (endret) Da har jeg fullført spillet. Sistebossen var egentlig ganske lett syns jeg. Strevde mer med en tidligere boss (Elisabeth) Da må du ha spilt med koder, for sistebossen er alt annet enn lett. Jeg klarte den på easy etter mange neglebitende forsøk, men han ble ikke lettere på normal for å si det slik. Så hvis du har noen taktikker, del gjerne. Elizabeth Green er myyye vanskeligere enn den siste.. Den siste dør hvis du kaster 5-10 biler helikoptere på den. Endret 15. juni 2009 av Craxdm
Bruktbilen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Ingen av de var særlig krevende, Elizabeth Green tok bare tid å drepe mens den andre så måtte man bare finne den rette teknikken. Å kaste bomber med oppgradert MM fungerte bra.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Elizabeth Greene var egentlig litt lett, det tok bare tid. Det jeg gjorde, var å få fullt liv, altså komme i critical mass, så da groundspike devastator fra lufta, rinse and repeat.
TCi_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Elizabeth Greene var egentlig litt lett, det tok bare tid. Det jeg gjorde, var å få fullt liv, altså komme i critical mass, så da groundspike devastator fra lufta, rinse and repeat. Det jeg gjorde var å bruke piskene og holde inne Y for å få maks effekt fra lang avstand. Litt tidkrevende, men var ganske lett. Problemet jeg hadde først var at jeg ikke forstod helt hva jeg skulle gjøre i starten. Derfor ble hun ganske vanskelig for min del.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Sąnn, da var jeg ferdig med spillet. Ble dritvanskelig nærmere slutten, men ga meg ikke. Gud for et herlig spill! Nå skal jeg gjøre masse events!
AltF4 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Sånn, da har jeg levert 5 jobbsøknader og er klar til å fyre opp Prototype! Gleder meg.
Craxmerax Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Elizabeth Greene var egentlig litt lett, det tok bare tid. Det jeg gjorde, var å få fullt liv, altså komme i critical mass, så da groundspike devastator fra lufta, rinse and repeat. Det jeg gjorde var å bruke piskene og holde inne Y for å få maks effekt fra lang avstand. Litt tidkrevende, men var ganske lett. Problemet jeg hadde først var at jeg ikke forstod helt hva jeg skulle gjøre i starten. Derfor ble hun ganske vanskelig for min del. Jeg gjorde det slik: Brukte armor og bare sto og slo med sverdet. Måtte flere ganger stoppe for å consume, men det gikk til slutt. Likevel var siste boss kjedelig lett..Muskelmass og kaste ting på han så dør han kjapt
LarZen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Vg kom med sin annmeldelse av spillet idag, terningskast 4. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=559345
Bruktbilen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 På PC versjonen så tok det bare et par minutter før jeg fant ut alt jeg trengte, må være noe med konsoll versjonen som gjør det vanskelig for folk å lære seg kontrollene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå