Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På starten av spillet, så får man teste veldig mye. altså 14 dager senere eller noe. Er dette alle skillsene man får i løpet av hele spillet? Eller vill jeg kunne få bedre enn disse?

Skrevet

Godt å høre, da har jeg en grunn til å fortsette videre.

Min minianmeldse så langt.

Gameplayet er smått nyskapende, men spillet føles som forrige generasjon. Stiv fysikk, elendige texturer, få animasjoner, slapp gjenskapt by og dårlige løsninger.

Men utenom alt det negative, så er spillet brutalt rått! Digga klørne i X-Men, og her er dem enda råere. Digg oppgraderingsystemet, selv om det er litt bugget. Dette spillet gir det action fra start til slutt, ser du bort i fra grafikk, fysikk, animasjoner og smådetaljer så er dette spillet noe av det råeste som er lansert i år. Infamous er nesten samme type spill men der er det mer story og rolig gameplay. Så av Bionic, Infamous og Prototype, så er Prototype helt klart det råeste men også det minst gjennomførte. 7/10

Skrevet

spillet ser ikke min gamepad, chillstream til PS3, er det noe jeg kan gjøre? denne gamepaden har fungert før på andre spill, selv om den er til ps3.

Skrevet

Går det ann å få til alle de forskjellige egenskapene på èn gjennomspilling? Ønsker å starte på det vanskeligste første gang, og heller tone ned hvis det blir for ille. :)

Skrevet

Det går ikke å starte rett på Hard. Bare Easy og Normal som er tilgjengelig ved første gjennomspilling. Men jeg tror det skal gå fint å få alle kreftene uansett. Man får tross alt EP (XP) for mer eller mindre alt man kan gjøre i spillet.

Skrevet

Da blir det normal ved første gjennomspilling. Er byen stor, eller går det fort å komme seg fra en side til en annen når man kan løpe langs vegger, hoppe som en gærning og til dels fly(!) bortover? Crackdown's Pacifick City ble veldig liten etterhvert. :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Den er ganske stor, men ikke like stor som GTA IV, er vel som et av "kontinentene" på gta tror jeg.

Skrevet

Akkurat når jeg tenkte at jeg kunne runde av for kvelden fikk jeg muligheten til å banke gørra ut av Huntere på ett slag og hijacke helikoptere lett som bare det. Sinnsykt deilig og sinnsykt rått å kunne totalt r**kjøre alt av motstand jeg møter på, uten at det blir kjedelig eller for enkelt.

Skrevet

Nesten gjort deg selv. Nærmer meg slutten. Noen frustrerende oppdrag, men ellers et svært underholdende spill. Litt vel mye prøving og feiling i dette spillet pga. dårlig design, men det skader ikke spillet veldig mye. Tror jeg vil gi dette en 8/10.

Skrevet (endret)

Flott. Jeg kunne egentlig ikke se for meg noe annet, men det er kjekt å være på den sikre siden slik at man ikke kjører øksa i kneet.

Edit: Bisarr skriveleif :huh:

Endret av Lakus
Skrevet

Sant det. Begynner å nærme meg slutten nå, skal bli godt å bli ferdig med de siste brutale oppdragene. Vi brukte mange forsøk på easy, nå spiller jeg alene på normal. Saker og ting rundt om i rommet mitt vil fly i veggen, det er jeg sikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...