Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var visst enormt mange som ventet på Crash Course. Steam vil ikke laste ned patchen, får bare beskjed om at alle serverne er opptatt...

Skrevet

Patchen er autodownload så den kommer når den kommer!

Tror ikke jeg har fått lastet den ned enda heller. Gleder meg til å prøve! Samt høre Francis hate et lass med nye ting ^_^

Skrevet

Det var ganske fett, sett "region" til japan så får man lastet ned, har spilt igjennom kartet ett par ganger nå. Helt sykt mange pistoler. Virker som en bug.

Skrevet

DLC er lastet ned å gjennomspilt ja...

(Region Norge, lastet ned rundt 20:00 tiden)

Fin Normal Ekstra bane som like gjerne kunne vært med fra starten (altså smelter fint inn i storyen)...

Mange pistoler ja, overalt... :p

Og endel nye "dialoger" er alltid morro... :)

Avtale en Exptertmode gjennomspilling i morgen eller noe.?

Skrevet

Hm. Mulig jeg ikke har fulgt med, men jeg trodde Crash Course skulle være en fullverdig campaign på linje med de fire gamle og ikke to smålange "kapitler". Men poenget var vel kanskje først og fremst en "campaign" som var skreddersydd til versus?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Du burde kjøpe det nå og spille det frem til L4D2 kommer.

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe det nå som det er på tilbud på steam. Eller burde jeg bare vente til L4D2?.

L4D2 blir såpass annerledes og med andre karakterer at jeg uten tvil hadde slått til.

Skrevet (endret)

Prøvde expert her om dagen, jeg syns det blir så vanskelig at hele moroa blir borte.

Crash Course har jeg ikke prøvd enda!

Endret av AltF4
Skrevet

Prøvde expert her om dagen, jeg syns det blir så vanskelig at hele moroa blir borte.

Det er jo KUN da det ER gøy. Normal/advanced er rett og slett bare plankekjøring og døllt, expert må du jo faktisk passe deg for alle.

Skrevet

På expert er der L4D virkelig skinner. Skaff deg en gjeng som faktisk kommuniserer via mikrofon og er god på samarbeid. Å fullføre baner på expert er noe man virkelig må slite med, og det lønner seg virkelig med tanke på utbytte.

Skrevet

Da spørs det om jeg gidder å bruke 560MSP på noe som er under en kampanje i størrelse. Trodde det skulle bli en fullverdig kampanje, men det er det jo ikke. Den er sikkert fin til versus, men versus bryr jeg meg lite om.

Jaja, ikke lenge til toeren kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...