- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Men jeg vet iallefall at jeg er smartere enn Laland
Lakus Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Æsj, Lakus er smartere enn meg. På diskusjon.no sa du at du hadde en IQ på 80.. Hæ? Hvorfor skulle jeg ha sagt det? Man jeg kan ikke huske å ha tatt noen IQ test seriøst noengang, så det er vel mulig jeg har sagt det. Jeg er forresten 20% homofil ifølge den ene testen på forrige side. You're definitely not gay, but you could be a little straighter if ya know what I mean darling.
Error Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Men, det som er med IQ tester er at de skalerer etter hvor gammel du er. En jente på to år hadde IQ på 217 eller noe. Det betyr ikke at hun er smartere en 99% av verdens befolkning, bare at hun er usedvanlig smart for en toåring å være.
iharal3 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Lakus: Da alle klaget på Killzone 2 anmeldelsen kom du med dine fantastiske innlegg og lærte alle sammen en lekse. Da anklaget de deg for at det var vanskelig å argumentere mot deg siden du hadde "200 i IQ". Du svarte med at du hadde IQ på rundt 80.
- FuzioN Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Æsj, Lakus er smartere enn meg. På diskusjon.no sa du at du hadde en IQ på 80.. Hæ? Hvorfor skulle jeg ha sagt det? Man jeg kan ikke huske å ha tatt noen IQ test seriøst noengang, så det er vel mulig jeg har sagt det. Jeg er forresten 20% homofil ifølge den ene testen på forrige side. You're definitely not gay, but you could be a little straighter if ya know what I mean darling. Jeg fikk 15% B)
Nøtte Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Navn: Emil Ness Ditt testresultat: 123 Resultat i beskrivende kategori: Bra Du gjorde det bedre enn 93 % av befolkningen
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Noen som vet hvorfor og hvordan iphonen min*skryte* ødelegger mine WESC øreplugger*skryte*?
Lakus Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Da alle klaget på Killzone 2 anmeldelsen kom du med dine fantastiske innlegg og lærte alle sammen en lekse. Da anklaget de deg for at det var vanskelig å argumentere mot deg siden du hadde "200 i IQ". Du svarte med at du hadde IQ på rundt 80. Den diskusjonen hvor alle som skrev skikkelige svar som ikke bestod av ti tusen utropstegn og lolwut ble sett på som bedrevitere og burde komme seg ut av tråden? Ahh. Det var en epic tråd full av så mange troll at jeg nesten ble satt ut. Var iallefall gøy å vitne til at så mange mente en hodeløs diskusjon var bedre enn en med substanse.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Woo.. Nå skal jeg se Resident Evil 1
Kiro Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) God morgen folkens. Jeg våknet nettopp og var helt oppsatt på at jeg skulle gå tur til fyret, men hva oppdager jeg jo folkene hadde allerede gått uten meg. Så nå må jeg finne på noe annet og bedrive tiden med, hva holder dere på med? Endret 19. april 2009 av Ehtram
Lakus Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Skal lage meg frokost nå, så er det tid for nyeste episoden av Scrubs, en episode av The Big Bang Theory, etterfulgt av litt spilling før jeg skal se den nyeste Lost episoden. Med andre ord har jeg en tightly packed timeplan Er også skikkelig røyksugen.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Nå føler jeg at jeg trenger en stor god saftis.
Nøtte Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Hvor mye er du verd I følge denne tsetn er jeg verd 1,97millioner dollar...
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Holdt på med den testen, men jeg måtte jo ta en iq test. begynte på den og, men orker ikke sånn tenking på en søndag ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå