Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til vårt forsvar er det ikke samme serien :)

Skjul
Dette synest jeg er ganske stilig:

post-179-1097019480_thumb.jpg

Endret av Ehtram
Skrevet

I rest my case :p

Men jeg skal fortsette å sippe til min Pepsi Max og se på serier jeg og til jeg sovner inn, så kan vel like greit si god natt allerede nå.

God natt, forumtroll :)

Skrevet

Da tar jeg også kvelden, dere som skal tilbake til skole/jobb i morgen får ha lykke til og dere andre får ha en fin ferie/fritid videre :)

Skrevet

Herregud, stakk innom facbook før jeg skulle legge meg til å sove, og hva oppdager jeg? jo planleggingsdag,hva skal jeg gjøre i morgen da :(

Skrevet

CSI, The unit, Scrubs, Chuch, Fringe, That 70s Show, the big bang theory, Ross Kemp, Mythbusters, Green wing, heroes og family guy...

Skrevet

ja:-) vil ha noe sær britisk humor aktisk eller noe hollywoodsk action aktisk med secrets sak... (nei ikke lost har det men er for rart etter sesong 1...)

Skrevet

Da må du The IT Crowd (selv om du sikkert allerde har sett den), ellers så har du den serien som folk er lei av at jeg nevner og mange andre :)

Skrevet

Ja, hadde vært verre hvis jeg hadde møtt opp på skolen i morgen kl8, men jeg reiste jo faktisk opp hit og kommer til å kjede meg noe så sinnsykt i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...