Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neinei - mente at da forstår jeg det bedre. Jeg bor hjemme og får alt på et sølvfat; det er bare lettere å skjønne at Ehtram klarer seg med 1000,- i måneden fremfor 400,-. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg koser meg jeg, særlig etter jeg fikk hele hybelen for meg selv og erfaringen er det ingen ting å si på. Var før veldig plaget med hjemlengsel, men etter å ha bodd en stund for meg selv er jeg kvitt den også, pluss at jeg i forhold til da jeg bodde hjemme har jeg så og i ingen fravær. :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Var da så veldig vanskelig å finne et bildet som passer..

Skrevet

Bilde som passer til hva?

Apropos bilder så er jeg på utsikt etter et fint bilde jeg kan ha på rommet mitt. Størrelse: Liggende plakat :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg lager et James Bond bilde, du vet, den sirkelen som snurrer og en fyr imidten. Store vanskeligheter for å finne Mr.Person som passer.

Boooppsi.. Fant det.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Boom. My work. My pride. My joy.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Var den så kul altså?

Skrevet
Jeg koser meg jeg, særlig etter jeg fikk hele hybelen for meg selv og erfaringen er det ingen ting å si på. Var før veldig plaget med hjemlengsel, men etter å ha bodd en stund for meg selv er jeg kvitt den også, pluss at jeg i forhold til da jeg bodde hjemme har jeg så og i ingen fravær. :)

Haha for meg ble det helt motsatt etter at jeg flyttet for meg selv. :lol:

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Det skulle jeg mene, ja. :)

Men det er vel ikke litt vel upersonlig?

Skrevet

Huh.. CTRL+V'n min passer perfekt nå.

Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget, og man ikke svarer på noen spesifikke deler av det.
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Sånn.

Edit: Liker den ikke..

Endret av Bruker-127711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...