Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Dilemma: HVilken MSN kategori skal jeg plassere Drugis: Gamer forum eller Team Chrissj forum?

Det er da mulig å plasere han i begge da...

Endret av Nøtte
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg har 3 grupper i msn,"All of the stupid ppl", "All of the family ppl" og"All of the blocked ppl". Dekker alle mine behov :)

Skrevet

Stemmer det du var av den sorten ja. Ja men da blir det vel den han ble medlem i først da som gjelder. Det blir mest naturlig.

Skrevet (endret)
Dilemma: HVilken MSN kategori skal jeg plassere Drugis: Gamer forum eller Team Chrissj forum?

Lag en egen kategori: "Awesomeness", der plasserer du meg.

Selv har jeg to: Avlogget og Pålogget

Endret av drugiS
Skrevet (endret)

Jeg bruker ikke Messenger, så jeg kan ikke være der. Dessuten har Laland allerede startet en sånn gruppe :p

Edit: Vedder på at HCG har en egen kategori for du-vet-hvem :ph34r:

Endret av Lakus
Skrevet (endret)

Kalte den Gamer.noGamer.no. Sånn for å gni det inn.

Edit: tenker du en gruppe som heter "hawtness" og som består av Ehtram, og bare Ehtram?

Endret av Laland
Skrevet
Edit: tenker du en gruppe som heter "hawtness" og som består av Ehtram, og bare Ehtram?

Ja, jeg tenker på at HCG har en egen gruppe kalt "hawtness" og som består av Ehtram, og bare EHtram ^_^

Gratulerer med dagen Konamixx! :D

pondus1Xcopy.jpg

Skrevet (endret)

Gratulelerer med dagen, Konamixx!

HappyBirthday62.jpg

Edit: jeg har vært på forumet mens jeg sto på ski. Jeg kødder ikke. Både langrenn og slalom uten hansker; iPhone er for genial.

Endret av Laland
Skrevet
Du har nå fått din egen Forumhelt kategori for å ha vært på forumet i en skiheis :)

Jeg må si at Atsjonas sin aktivitet fra tannlegestolen var vel så imponerende. Men credz @ Mokko likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...