Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha. Jeg vil også ha dame! Nå!

Har pratet litt med henne i dag, ganske ålreit selv om jeg får fnatt når hun bare blir borte eller stille. Hun hadde drømt om meg i hele natt sa hun.

Endret av AltF4
Skrevet

Haha. Jeg vil også ha dame! Nå!

Har pratet litt med henne i dag, ganske ålreit selv om jeg får fnatt når hun bare blir borte eller stille. Hun hadde drømt om meg i hele natt sa hun.

Dra fram penisen ved neste anledning

Skrevet

Hun sa nettopp at hun hadde laget Atlanterhav i sengeteppet og du kommer med fislete kyssing

Pfft..

Urelatert (eller er det? :blink: ) http://www.youtube.com/watch?v=ziQWDnFSPt8

Det sa hun ingenting om.

Den myten har de testa for ikke så lenge siden, de bruke ymse målerinstrumenter. Og det er feil, maten er langt mer næringsrik enn pappesken.

Skrevet

Da er billetter til Hobbiten kjøpt og betalt. 12. Desember kl. 17 braker det løs for min del.

Litt kjipt at det ble 3D, men 2D-salene ble ikke tilgjengelige før etter jeg hadde bestilt. Bummer.

Skrevet

Nja, ikke helt. I videoen så bestemte pappeskemusen seg for å spise de to andre i buret sitt, uten at de klarte å sette fingeren på hva som var mest næringsrikt.

Skrevet (endret)

Regnet med at det sa seg selv når den ene musen måtte ty til å spise de to andre for å overleve. Var i alle fall slik jeg forstod det. Dessuten så var pappeske-musene sløve etter et par dager.

Er for øvrig opplagt at det er mer næring i sukkerholdige frokostblandinger enn i pappesker, men det endte jo opp med å bli et artig forsøk.

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet

Prøv å holde deg unna sola. Nordlendinger smelter lett, sies det.

Min sol har nok allerede smeltet meg, så den bekymringen har jeg ikke. ;)

Flytta skrivepulten til andre siden av rommet?

Yes, sånn rundt regnet. :p

Hello everybody! Just dropping by to say hi from the other side of the globe. ;)

Heisann! Hvordan går det? Ikke minst; hvor er du? :)

Heisann! Det går helt flott her. Jeg er i malaysia og storkoser meg. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...