Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, sånn går det. Selv kjøpte jeg ArmA2 før det komk på salg i det hele tatt (tror jeg) og har nå kjøpt lydkort og mikrofon til PCen i tillegg.

Steam-salget koster meg penger til og med utenfor Steam :hm:

Skrevet (endret)

Det ble 40 kroner avslag, så jeg ville ikke tatt det så tungt. Jeg ville heller ergret meg over at jeg ikke kjøpte det tidligere, slik at jeg ikke fikk brukt mer tid å et så überfett spill som Day Z.

Endret av ShampooMacTavish
  • Liker 1
Skrevet

Hook up?

Tenkte jeg skulle spørre deg om du vil leke med meg, ja. Hvis du sender meg username og program du bruker for snakking, så legger jeg deg til og tar kontakt i morgen.

Skrevet

"Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead"

Kult at en mod får slik oppmerksomhet på Steam.

Skrevet

Ja, er jo i og for seg det, men nå ligger det jo også penger i det for Steam at flere kjøper ArmA2 da.

Steam får ikke penger :p

Synes også det får veldig mye oppmerksomhet, ARMA 2 har vel vært på salg under hele salget.

Skrevet

Jeg gjør det stadig vekk når jeg ikke skal på sosiale gatherings.

Prøv det, dine baller vil takke deg for det.

Samme gjelder forøvrig det å gå i bar overkropp og uten sokker hvor enn det går an. So much chill

Skrevet

Velger heller å gå med løse boxere, så slipper jeg å bekymre meg for at buksa sagger for mye. Dessuten liker jeg tanken på å ikke gni ræva inn i alt jeg har på meg.

Barbeint er jeg helt med på, bar overkropp er jeg litt for frysepinne til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...