Lakus Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 (endret) Altermann Presten, hva skjer med årets bruker-tråden? Endret 21. desember 2010 av Lakus
Craxmerax Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Kan en moderator sette en poll med "Hva er den beste julebrusa"?
AltF4 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Altermann Presten, hva skjer med årets bruker-tråden? "Presten"? ^_^ Skulle til å gjøre det i går, men mistet nettet lenge nok til å glemme det igjen! Er oppe nå!
Lakus Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Kan en moderator sette en poll med "Hva er den beste julebrusa"? Jeg følte en egen tråd for en objektiv diskusjon og uten noen føringer var den beste veien å gå. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=18752
AltF4 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Noen mente visst at den ikke var objektiv nok i forhold til deres syn.
AltF4 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Mac og hans skitne triks. Huff. Skal vi forandre avataren hans til en penis? 1000+ spill til salgs på Steam. Jeg er blakk. FML.
Vaine Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Faen heller, jeg lurer på at den ene høyttaleren i hodetelefonene mine kanskje muligens potensielt er sprengt. Den spiller helt normalt ved lavt-medium høyt volum, men ved litt høyere volum da gjerne med bass så hører jeg en svak skurre/klirre-lyd. :\
Bruker-163290 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Faen heller, jeg lurer på at den ene høyttaleren i hodetelefonene mine kanskje muligens potensielt er sprengt. Den spiller helt normalt ved lavt-medium høyt volum, men ved litt høyere volum da gjerne med bass så hører jeg en svak skurre/klirre-lyd. :\ Hvis det er mulig, sjekk om noe er løst først. Det var det i mitt engang, og jeg sverget på at den var sprengt. Den hadde bare løsnet og fixing gikk med hurtigtørkende elektrolim.
Vaine Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Faen heller, jeg lurer på at den ene høyttaleren i hodetelefonene mine kanskje muligens potensielt er sprengt. Den spiller helt normalt ved lavt-medium høyt volum, men ved litt høyere volum da gjerne med bass så hører jeg en svak skurre/klirre-lyd. :\ Hvis det er mulig, sjekk om noe er løst først. Det var det i mitt engang, og jeg sverget på at den var sprengt. Den hadde bare løsnet og fixing gikk med hurtigtørkende elektrolim. Hmmm, merkelig nok så virker det som om det hjelper å prikke litt borti filten inni klokken på den siden det er litt ulyd i.
Kjågen Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Da var jeg ferdig med julehandelen, og jeg sverger på at jeg aldri skal på juleshopping igjen! Neste år kommer jeg bare til å kjøpe en pose twist på deling... Makan, syv timer i byen, hvorav fem ble brukt på å stå i kø JEG HATER JULA!
Vaine Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 (endret) Nei, den kan ikke være sprengt, jeg spiller nå http://open.spotify.com/track/7qzvqd2iM4zW7SJMjhfmEf uten et fnugg av klirring. Eller... jo, litt klirring i starten.. aaaah. Håpløst opplegg! Endret 21. desember 2010 av Vaine
Bruker-163290 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Nei, den kan ikke være sprengt, jeg spiller nå http://open.spotify.com/track/7qzvqd2iM4zW7SJMjhfmEf uten et fnugg av klirring. Eller... jo, litt klirring i starten.. aaaah. Håpløst opplegg! Det gjelder å være litt reodor felgen her altså. Prøv å se om ikke du får fjernet noen deksler, så kan du legge en fuge med lim rundt der ramma holder selve høyttalerelementet.
Vaine Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=499135#extra Ingen deksel å fjerne. Så vidt jeg kan se uansett.
Bruker-163290 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Det er ALLTID et deksel å fjerne.. neida. Ja da er det ikke så lett dessverre.
Vaine Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Meh, det får bare være, i de aller fleste sanger er det ikke merkbart i det hele tatt uansett volum, og for alt jeg vet går det bort av seg selv. Uansett så har jeg fremdeles 3 mnd på garantien fra fabrikantens side om nå høyttaleren skulle være sprengt, for jeg nekter å tro at et par hodetelefoner til 1800 kroner skal kunne bli sprengt av lyden et lydkort til 400 kroner klarer å levere.
AltF4 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Da var jeg ferdig med julehandelen, og jeg sverger på at jeg aldri skal på juleshopping igjen! Neste år kommer jeg bare til å kjøpe en pose twist på deling... Makan, syv timer i byen, hvorav fem ble brukt på å stå i kø JEG HATER JULA! Jeg hater denne delen ved jula jeg også, men strengt tatt kan den lett unngås ved å begynne tidligere
Kjågen Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Jojo, men jeg har vært bortevekk i en måned, og jeg planlegger ikke så langt frem i tid at jeg tenkte på det før jeg dro. <_<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå