AltF4 Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 You bet. Heller to gutter enn ei jente lzm!
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Holdt på å drukne i koppen min med kakao når jeg leste innlegget over meg. Aner ikke hvorfor.
AltF4 Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 (endret) Holdt på å drukne i koppen min med kakao når jeg leste innlegget over meg. Aner ikke hvorfor. Det var jo ikke meningen da! Bare holdt på? @Errorizer: Det er mer respektløst å laste opp slike videoer. Endret 6. september 2010 av AltF4
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 (endret) Det står verdens beste kjæreste på den Siden vi var inne på temaet tidligere, og fordi den herved er dedikert til spesielle brukere. @Gormers: Hun der tror jeg er kjærestemateriale for AltF4. Endret 6. september 2010 av nubbiz
AltF4 Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Så det finnes kopper som lyver altså. Jada, vi kan godt være kjærester men det står om oss i avisen når jeg har brukt puta hennes og ladekabelen til play and charge-kittet til 360--kontrolleren min til å gjøre det slutt på forholdet vårt.
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Det står verdens beste kjæreste på den Siden vi var inne på temaet tidligere, og fordi den herved er dedikert til spesielle brukere. Meg?
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Selvfølgelig RoR Fortjener en egen kopp du.
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Tror jeg tar meg litt mer kakao, og muligens fikler litt i photoshop.
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Ewww. Du har et poeng. Jeg stryker meg selv, så får du og RoR holde på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå