Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæeh, jeg skal ha party om et par uker og fant nå ut at jeg trenger en råd spilleliste, en ordentlig techno (ala infinity) spotify liste eller sanganbefaling.

Trenger febrilsk tips til sanger, noen som kan hjelpe??:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ønske vi nektet vaksinemotstandere all moderne medisin. "Ørebetennelse? SPIS EN ROT OG TA VITAMINER. Det hjelper sikkert." Og at alle sykepleiere som nekter å motta vaksiner og slikt burde permitteres uten lønn når det skjer slike ting."Nei, jeg vil ikke ta vaksinen."-Nehei. Da permitteres du uten lønn for å sikre kvalitet i behandling og sikkerheten til pasientene våre, effective immediately.Skulle sett hvor mange som var kjemperedd for de superskumle bivirkningene da. Dumme kjerringer.

Jah, vi burde fjerne fri vilje og å kunne bestemme over egen kropp samtidig....

Skrevet

Jeg har trodd det var lørdag i hele dag :(

I går så var jeg og faren min på hi-fi klubben og hørte på musikk på høytalere som kostet 150.000 spenn, det er kun laget 500 eksemplarer av de, det var epic.

I dag var vi i Sverige. Kjøpte ett tonn med godis, og TOLV-BOKS PAKKE MED CHERRY COKE!1!1!!!1!! :D

Skrevet

En oppladbar dildo?

Nære, men en dildo har en kjangs for å feile. Men dette gir alle i en mils omkrets orgasme bare du tar i det.

Meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...