Gormers Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet hvor man kan finne en scart-forlenger? og evt. til en billig penge? Biltema eller Clas Ohlson?
Laland Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Curse you laland! jeg måtte opp halv sju for og gå på skole >< Hadde det vært en vanlig mandag måtte jeg vært på skolen 11:40. I feed off of your disappointement. Ah, digg med haustferie. We are the same, you and I.
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg og en annen fyr i klassen gjorde ferdig alt vi har i geografi for hele uken, på to timer : P
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Ah, ferie. Gleder meg til jeg er ferdig med nettsiden min. Jeg jobbet med den i 4 timer, men failet. Men jeg har heldigivis funnet ut av problemet.
Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Skal lage et magasin som skal inneholde Forside, bakside med annonse. Også skal jeg ha en to siders Reportasje Feature. Lurer på hva jeg kan lage som tema. Ideas?
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Du kan jo evt. ta alkoholbruk blant fjortisser.
Laland Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Du kan lage en brosjyre om hvorfor fingrene mine lukter som løk. Jeg vet ikke hvorfor.
Gal_ape Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hoi så digg det var å få vite at jeg kunne gå hjem tidlig fra skolen i dag gitt Mer tid til å prøve x antall nye demoer på xboxen!
Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Det er et magasin jeg skal lage, altså jeg må ha et tema for et magasin. Gidder ikke å nok engang skrive om alkoholproblemer blant fjortisser (Nevnte du det siden du har et problem?). Uansett så er jeg av den oppfatning at folk kan gjøre det dem vil så lenge det ikke skader for andre, så vil ikke se på det som et problem siden det ikke skader andre, et press om alkoholbruk hadde vært noe annet dog.
Gal_ape Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hva med å lage et magasin om spill? Vet det kanskje er litt klisjé, men er jo lettere å jobbe med noe du liker? Gjorde selv en lignende sak i andreklasse på media, lagde et alternativt cover til Gamereactor i forkant av Halo 3 releasen.
Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Kanskje det ja. Tross alt er jeg jo en gamer. Får jeg låne en av dere til et kort intervju da eller?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Kanskje det ja. Tross alt er jeg jo en gamer. Får jeg låne en av dere til et kort intervju da eller? Kan sikkert låne meg, om jeg er gamer nok. Spiller jo ikke så mye nå lengre..
Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Spiller man så spiller man. Har 5 uker på meg da. Så nå har jeg faktisk god tid på en oppgave.
Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Reise til Kristiansand for et intervju? Vi skal snakke med folk og ta bilder. Men tar gjerne å intervjuer folk som bor i nærheten.
Gal_ape Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Bah! Intervju på msn, bilde på cam? :rolleyes:
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg føler meg som verdens beste kjæreste av å se Bridezillas. Stephanie får meg til å føle meg fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå