Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det har kommet dobbel episode av heroes!!!!!!! Ny sesong! Oh happydays, nå legger jeg meg med et smil :D

Så de nettopp, og liker det. ^_^ God natt.

Skrevet
Er drittkjedelig å spille L4D med mindre man kan hyle og skrike til hverandre da. Har ingenting med SRS business (eller hva faen du tenker på) å gjøre.
Så sant. En del som ikke får med seg dette.
Skrevet

Grrr jeg vi lha ny sesong av scrubs chuck the unit futurama the big bang theory the it crowd og true blood nå! Eneste som har starta på nytt er Fringe :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Da sitter man på bussen, eneste man kan gjøre er å lese :)

Skrevet
Grrr jeg vi lha ny sesong av scrubs chuck the unit futurama the big bang theory the it crowd og true blood nå! Eneste som har starta på nytt er Fringe :)

Den nyeste episoden av TBBT var ute i går. Jeg fikk desverre ikke tid til å se den, men gleder meg til å komme hjem. ^_^

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Havlparten av klassen spiller WoW.. Dette kommer til å tære på selvkontrollen min.. :(

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Her er det nesten konstant snakk om det. De spille heldighvis ikke på skolen da, da hadde jeg nok sprukket.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Nei det er det ikke, men jeg har litt lite selvkontroll når det gjelder WoW.. :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Selv om jeg spiller WoW finner jeg det grenseløst irriterende når folk _kun_ snakker om WoW.

For all del, WoW er morsomt. Men å snakke om det hele tiden?

Det blir bare kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...