Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cheers, happy. Er ikke akkurat utdannet frisør, så jeg vet ikke helt hva som er riktig hårklipp eller ikke, men det så ikke umiddelbart forjævlig ut i alle fall ;)

Skrevet
Cheers, happy. Er ikke akkurat utdannet frisør, så jeg vet ikke helt hva som er riktig hårklipp eller ikke, men det så ikke umiddelbart forjævlig ut i alle fall ;)

Da det var en 5-10 cm lenger før, alt sammen, så er jeg ganske fornøyd med hvordan det ble jeg :p

Skrevet

Snakebite? Blanding av ein del øl og ein del cider? Nei takk :p

On a completely unrelated note: Multitouch-skjermane til TV2 under Valg09... I like!

Skrevet

Kyllingkurry fra Fjordland leverte ikke. Det var godt, for all del, men det mettet svært dårlig.

Nå til en kopp kakao, en røyk og videre seeing av That 70's Show.

Skrevet

Flott. Vi får kommunister på Stortinget. Må vel gjøre plass til Norgespatriotene også nå da, for å sikre Norges forfall.

Eller forresten, kanskje de ville balansert hverandre.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke vært noe flink til å holde tritt med Perler for Svin de siste dagene, her har dere fredag, lørdag, søndag og dagens striper!

294371.zoom.gif

294372.zoom.gif

295158.zoom.gif

295159.zoom.gif

Sånn gjennomsnittlig god natt til samtlige!

Endret av AltF4
Skrevet (endret)

Hun ser ut som en tulling fordi hun jubler? Tror ikke det, gitt. Er ikke noen tilhenger av FRPs politikk, men synes ikke Siv Jensen har en spesielt dum måte å feire på. Heller FRP enn kommunister.

Endret av drugiS
Skrevet
Hun ser ut som en tulling fordi hun jubler? Tror ikke det, gitt. Er ikke noen tilhenger av FRPs politikk, men synes ikke Siv Jensen har en spesielt dum måte å feire på. Heller FRP enn kommunister.

Hun er ikke en. Hun ser ut som en. Hun er også venn med en viss Carl som jeg ikke har sansen for. På papiret og i teorien er kommunisme en herlig ideologi.

Skrevet
Det er ikke noen her som har tatt snakebites før?

Har lyst på, men ser smålig vondt ut :p

Jeg har hatt tre stykker i leppen, har snakebite nå. Er det snakebite nok? :p

I så fall gjør det ca. like vondt som når noen trykker en 1,2mm tykk nål gjennom leppen din.

Skrevet (endret)
Hun er ikke en. Hun ser ut som en. Hun er også venn med en viss Carl som jeg ikke har sansen for. På papiret og i teorien er kommunisme en herlig ideologi.

At alle mennesker i verden har det perfekt er også en herlig ideologi, men i praksis fungerer det ikke så veldig bra. Noe av det samme kan man si om kommunisme og Rødt.

Endret av drugiS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...