Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvordan SR2 er på Xbox, men PC-utgaven var elendig, og nådde ikke GTAIV (på verken PC eller Xbox) til knærne. Var knapt noe framskritt fra GTA3.

Skrevet

Gwah. Dritsliten. Var på Rikshospitalet kl. 9 i dag tidlig. Var der til 11 ogå var det rett på Sandvika senteret i flere timer. Kjøpt klær og nye sko, dvd'er og litt annet.

Skrevet

Faen i helvete. Er det ingenting som vil føkkings virke her eller?!

Har noen et tips til en god, men rimelig universalfjernkontroll som kan styre en LCD tv og en forsterker?

Skrevet
Saints Row 2 for eks. er mye bedre å leke seg i. ;)

Hør hør!

Saints Row 2 EIDE GTA4 for min del. Hadde det vanvittig morro i Coop.

Hør hør hør!

Aner ikke hvordan SR2 er på Xbox, men PC-utgaven var elendig, og nådde ikke GTAIV (på verken PC eller Xbox) til knærne. Var knapt noe framskritt fra GTA3.

PC-utgaven er søppel ja, konsollversjonene er mye vassere. Sats på en av dem i stedet. SR 2 ER faktisk så mye bedre enn GTA IV som mange sier, det har bare ikke noe stort navn. Dessuten må det hele tiden sammenlignes med nettopp GTA IV fordi det er et sandkassespill selv om det jo er på høy tid å innse at det er en egen genre som ikke tilhører GTA-serien mer.

Skrevet
Why ? Liker ikke en gang dota :p

Hater DotA men elsker HoN :p Men nå får jeg ikke logget meg inn :S Det er vel prisen og betale for og spille i lukket beta...

Skrevet

FFFFFUUUUU! Komplett har glemt å sende tre av de fire Zalman 120mm-viftene jeg kjøpte sammen med resten av maskinvaren. :\ Har sendt mail til dem nå i kveld. Så håper ordner opp i det og sender meg de resterende tre stykkene snart.

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde gått på butikken.

Orker bare ikke tanken. Får gjøre det i morgen og dele det på to turer. En på morgenen og en når jeg skal møte folket på stasjonen.

Skrevet

13" eller 15" laptop?

15" koster 2000kr mer, men er mer behagelig å jobbe på. 13" koster da litt mindre, og er mer portabel, men har mindre skjerm. Klarer f ikke å bestemme meg. Har mest lyst på 15" pga større arbeidsflate, men 13" koster mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...