Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, det er sant. Du er et barn, du kanke gjøre hva du vil xD

btw, erre snakk om å få lov til å bestille et nytt spill generelt, eller er det aldersgrensen som er problemet?

Endret av teletubbiekid
Skrevet

Aaah memories. Husker når jeg var sååå sugen på å kjøpe Mafia til pc. Tror jeg var 11-12 eller noe sånt, kanskje yngre. Fikk ikke lov siden mamma syns det såg så voldelig ut :love:

Skrevet (endret)
Aaah memories. Husker når jeg var sååå sugen på å kjøpe Mafia til pc. Tror jeg var 11-12 eller noe sånt, kanskje yngre. Fikk ikke lov siden mamma syns det såg så voldelig ut :love:

Sjæææl. Jeg ville han GoldenEye da^^ Også var jeg vel sånn 6-7, kanskje 8 år gammal.

Husker det var et stort gjennombrudd når jeg fikk kjøpe Conkers Bad Fur Day til N64. Det var fantastisk:3

Endret av teletubbiekid
Skrevet

Moren min syntes CoD, BF og de andre skytespillene er så fæle forde man dreper mennesker. Men om man gjør det samme i ett spill med ræva grafikk, da er det greit :whistle:

Moren min syntes CoD, BF og de andre skytespillene er så fæle forde man dreper mennesker. Men om man gjør det samme i ett spill med ræva grafikk, da er det greit :whistle:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Whatt the fuck du har jo 10k som du kan gjøre hva du vil med..

Skrevet
Nå ble jeg ferdig med pensum for uka på skolen før alle de andre, å jeg var borte to dager. Jeg henger med venner flere ganger i uka og jeg har slutte å drikke brus.

Nå kan ikke Eplefe si att jeg bare vil være hjemme å drikke brus hele dagen.

Good boy. xD

Jeg har funnet ut at Bonaqua forest berries er ganske god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...