Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det går vel for det samme :p

De skal kjøre Route 66 på Harley. Jeg skal ha pizza til middag.

Haha. Jeg hadde en major Leif der. Skulle si "Hjemme alene, eller skal du være med?"

Ble et meningsløst spørsmål istedet :)

Skrevet

Haha da skjønner jeg.

Nei jeg skal ikke være med. De har blitt med onkelen min og kona hans, som bestemte seg for å ta turen etter at han fikk kreft for en stund tilbake (er frisk igjen nå).

Skrevet

Du vet å ta den helt ut når du har huset for deg selv. Pizza til middag, a gitt!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg begynte å se på Wall Street på en Canal+ kanal, men så valgte Dreamboxen vår (dekodern) å skru på radio istedenfor. Uansett hva jeg trykka på så ville den ikke tilbake. Så nå skal jeg enten se Night of the Living Dead, eller Being John Malkovich, dere bestemmer.

Skrevet

Du vet å ta den helt ut når du har huset for deg selv. Pizza til middag, a gitt!

Jeg var alene hjemme i 4 dager og middagene var:

Bokstavkjeks

Pizza

Rett i Koppen pasta

Burger King

Ah, det var episk :D

Skrevet (endret)

Kan til og med ha pizza både til morgen og kvelds!

Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S.

iharal3: Jeg skal være alene hjemmei 4 uker. Bokstavkjeks er ikke så[/ï] næringsrikt.

Endret av AltF4
Skrevet
Jeg blander iharal3 med lolidude hele tiden. Utrolig frustrerende.

Say WHAT?

iharal3: Jeg skal være alene hjemmei 4 uker. Bokstavkjeks er ikke så[/ï] næringsrikt.

Joda, du lærer alfabetet :)

Skrevet
Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S.

Er med, jeg.

Da er det bestemt, forumtreff for spesielt inviterte hos AltF4 i helgen.

Skrevet

Har gratisbillett på toget i et halvt år til, jeg. Hvis jeg var en av de spesielt inviterte, da.

Skrevet

Er med, jeg.

Da er det bestemt, forumtreff for spesielt inviterte hos AltF4 i helgen.

Til helga skal jeg på kino, dessuten er det enda to uker til de drar.

Har gratisbillett på toget i et halvt år til, jeg. Hvis jeg var en av de spesielt inviterte, da.

Du og Shampoo er blandt de her som er selvskrevne gjester. Men om dette blir et faktum ønsker jeg å ta det på PM.

Skrevet (endret)

@gLaland:

Du og Shampoo er blandt de her som er selvskrevne gjester

Du faller inn i "blandt de som er" kategorien ;)

Endret av AltF4
Skrevet

Jeg vil være spesielt invitert. :<

Iharal3: Jeg spiser omtrent likt alene som jeg gjør når mamma er her. Bare at jeg ikke spiser middag hver dag.

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle se Inglorious bastards i kveld, høhø. Etter stengetid, så klart.

Endret av Wildheart
Skrevet
@gLaland:

Du og Shampoo er blandt de her som er selvskrevne gjester

Du faller inn i "blandt de som er" kategorien ;)

:love:

Jeg spiser omtrent likt alene som jeg gjør når mamma er her. Bare at jeg ikke spiser middag hver dag.

Vi har noe til felles!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...