Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg knekker sammen av at avataren til ShampooMac er en jente. Det må være den styggeste jenta jeg har sett. Grått har har hun også, ser skikkelig mandig ut. :lol:

thesecretworlda17_a64430C8YL3.jpg

Jeg ser virkelig ikke hvordan hun kan forvirres med en gutt. Jeg har i det minste ikke en rekke analkuler som avatar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ouch!

Jeg tror det er noe med det kraftige hakepartiet, men det har vel egentlig ikke så mye å si. Man kan jo si at at det mandige uttrykket er med på mystifisere avataren din. ;)

Skrevet (endret)
Jeg ser virkelig ikke hvordan hun kan forvirres med en gutt. Jeg har i det minste ikke en rekke analkuler som avatar.

Ahahaha.

Men det ligner på en gutt. Til en slik grad at jeg fortsatt er usikker på om det er en jente, selv om jeg jo egentlig skjønner at det er det. Kudos for å ikke være støpt etter Tomb Rider/Dead or Alive-formen i hvert fall, selv om det åpenbart er et godt stykke før det er Alyx Vance vi snakker om.

Nå skal jeg lære meg å like Årabrot.

Edit: Og tror det vil gå ganske fort.

Endret av AltF4
Skrevet

Hva mener du med "Et godt stykke til Alyx Vance"? Alyx ligner jo minst like mye på en gutt som avataren min gjør.

Det er forresten ikke sikkert hva piken på avataren min heter enda. Men la oss kalle henne Aveline Belmont.

Skrevet (endret)

Jeg har alltid sett at det er en jente, det er også en kjempefin avatar :) Gratulerer med dagen teletubbiekid! :D

Endret av backstabber
Skrevet (endret)

Alyx smiler i det minste. Og bruker en pinglete håndpistol selv under de mest farlige forhold.

21601_10_normal.jpg

And she is a scientist goddamnit. Particle physics gives me a hadron.

Har hun ikke navn en gang? Vi kaller henne Kim. Eller Hege Johannes.

Endret av AltF4
Skrevet (endret)

Jeg prøver å få meg et trophy på Cod5, nemlig 75.000 poeng på en Zombiebane. Jeg fikk 74860 poeng. Det er 140 poeng unna. Det er i sånne stunder jeg får lyst til å hive alt jeg finner i veggen, sparke ned TVen og tisse på gulvet.

EDIT: Og gratulerer med dagen teletubbiekid.

Endret av Mokko
Skrevet (endret)

Aveline har sølvfarget hår, dammit. Er en drøss andre ting også, som... hun har en hvit lue. Og hun har en shotgun!

@Gal_ape: Ta en titt på bildet nede til venstre i profilen din :p

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet

The Heavy i TF 2 har fått en lue som er mistenkelig lik. Shotgun er et guttevåpen. Og søvfargethår er forebeholdt gamlinger, riktignok av begge kjønn.

Skrevet

Jeg tenker på Harlad eia og Åpen Post sin sketsj om den hvor de spilte ungdommer som falt for gamle mennesker.

"Har man først smakt rosin får man ikke lyst på drue lenger".

Skrevet

@AltF4:

For det første:

heavy_weapons_2.jpg

Hvilken lue?

For det andre:

Om shotguns er guttevåpen er det bare et pluss, jeg liker guttejenter (i stil, ikke utseende). Dessuten, du kan ikke med hånden på hjertet si at Alyx er den første du tenker på når du hører "feminin".

For det tredje: Sølvfarget hår er hot.

Sorry, HCG, skal snart kjøyra bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...