Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ahhhh.. Carina.

Whazzzup, guys? Anything speeecial going on tonight?

Her skjer det masse. Meg og Marthe sitter her og shotter alt vi kommer over.. Goodtimes! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Her skjer det masse. Meg og Marthe sitter her og shotter alt vi kommer over.. Goodtimes

Haha høres bra ut!

Og jeg bør legge meg. Not so good times.

Endret av AltF4
Skrevet
@lakus

hvorfor flytter du ikke ut.. du er over 20 år, vet ikke hvorfor.. men jeg hadde ikke bodd hjemme hos mamma da

Det er veldig lett å si på forhånd. Personlig bor jeg hjemme (igjen), og jeg fylte 26 på mandag. Skulle ut til høsten, men har mista jobben og de gode utsiktene for å få ny, så da blir det uaktuelt. Ikke fast inntekt og egen leilighet er dårlig kombo.

Skrevet
Ohh shotte appelsin juice og bakepulver woho!

Haha. mr. funnyguy!

Siden ingen andre har tatt ansvar, så får jeg ta hånd om det denne gangen:

Velkommen til forumet Carina =)

Takk for det :)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal sette pris på at jeg slipper å se the oncoming rush of kommentarer fra den yngre garde på fourmet eller mislike at jeg må legge meg tidlig.

Skrevet

Ment til meg? Ble ble ikke fornærmet, jeg bare sier at planer fort kan bli kjørt opp i ræva på deg. Særlig når de virker gode.

Skrevet (endret)

Husk å se hele videoen og :D

Laland, du er tragisk siden du ikke gadd å fikse gamer PCen din..
Selv følgelig er man ikke en ekte gamer hvis man ikke vil bruke penger på å maxe oppløsning på skjermen med høy fps, enn å bruke penger på.. si flere spill... Endret av Gormers
Skrevet

Hmm litt skuffende. Hadde forventet et rush av mer eller mindre sliberige komentarer nå. Men ser ut til at folk faktisk kan oppføre seg for en gangs skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...