Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå, hva gjør forumets småtasser på denne tiden av døgnet? Jeg så nettopp Hangover, som var overraskende bra. Kjente meg litt igjen i en av karakterene i filmen til og med, elsker slikt^^

Så... soup?

Skrevet
Løgn og fanteri til de grader :p

HON er bare én av mange middelmådige ripoffs til det klassiske DOTA. 'Nuff said.

Merkelig å kalle det ripoff når det er samme folkene som lager det :whistle: Det er bedre en DoTA på alle kanter.

Skrevet (endret)

Hvorfor vil du ikke dele hva hvorfor whut? Jeg trodde du var sosialist jeg:> DEEEEEL

jeg ser TSP er her. Et lite spørsmål:

jeg har 10% advarsel. Vil det si at jeg kan gjøre ti ganger så mye faenskap som jeg allerede har gjort før jeg blir bannet, eller er det sånn three-times-you're-fucked system som i statene?

Endret av teletubbiekid
Skrevet

Det blir di oppgåve å finne ut av, tubbiekid :p

Og god morgon, forumfolk. Då har eg vore oppe i ein time, overraskande våken, men går vel i koma når eg kjem på flyet. USA, here I come!

Skrevet

Aaaaah, endelig hjemme fra jobb! Den våteste natten jeg kan huske på leeeenge (hvertfall et par-tre uker =P), og action og saker.

Men nå var det fryktelig deilig å komme seg inn i varmen for å tørke! =)

Skrevet
Dere må slutte å nevne jobb, dette er den siste feriedagen min! :(

Du må slutte å nevne ferie, har ikke hatt en feriedag denne sommeren.. Det er dritten med å begynne i ny jobb rett før ferieavvikling!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Hvis vi kjører fortere enn lysets hastighet med et fly, og skrur på lysene foran, hva vil skje da?

Skrevet
Hvis vi kjører fortere enn lysets hastighet med et fly, og skrur på lysene foran, hva vil skje da?

Lyset blir "skutt" fremover i lysets hastighet, og da vil lyset sannsynligvis ha en fart på lysets hastighet x2?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...