Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hmmm en advokat?

en smart bilselger?

En lege som siterer norskbøker for å få deg i koma slik at dem kan opperere??

Endret av E87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe nei.

Svare er nok en som deler ut mange blodprøver :)

Ja jeg vet de er jævlig dårlige, men faen, klokken er snart 3 give me some slack :p

Like før jeg begynner å skrive fjorttis lizzom 1337 keerface...

Nesumar

Skrevet (endret)

"bi"? Merker du er nordlending. :p Hadde en nordlandsk jente jeg møtte på nettet som kom hit i en uke og bodde hos meg. Huff for en jente :lol:

Endret av Riot
Skrevet (endret)

Here you go!

Hva er det som er større enn Gud, værre en djevelen, de fattige har det, de rike ønsker seg det og spiser du det så dør du?

Bring it on!

Nesumar

Edit:

Riot: Eg e jo fra Lofoten ;) Selvfølgelig bi man nordlending då:p Å ang. jenten her så e di ikkje så gale de, bare du finn di rette :)

Endret av Nesumar
Skrevet
Here you go!

Hva er det som er større enn Gud, værre en djevelen, de fattige har det, de rike ønsker seg det og spiser du det så dør du?

Bring it on!

Nesumar

Edit:

Riot: Eg e jo fra Lofoten ;) Selvfølgelig bi man nordlending då:p Å ang. jenten her så e di ikkje så gale de, bare du finn di rette :)

INGENTING!

Skrevet

Pokker da! KoffeinKanin tok den med engang.

Tro om han hinter noe med Koffein... Kanskje det hjelper, hvem vet.

Jaja, da legger jeg gåtinga på hylla, å lar dere komme med noe nå.

Nesumar

Skrevet
Here you go!

Bring it on!

Nesumar

Edit:

Riot: Eg e jo fra Lofoten ;) Selvfølgelig bi man nordlending då :p Å ang. jenten her så e di ikkje så gale de, bare du finn di rette :)

Ingenting!

PS: Nei hun jenten var fra Bodø. FYSJ! :lol: Pussa aldri tenna, dusjet bare 1 gang innen de 6 dagene. Huff, nei. :lol: Og den musa luktet dø DØD! Ja, dø død faktisk. :lol: Nei glad jeg fant på en unnskyldning. xD

Skrevet

Åhfyfaen, Luke bare "NOOOOOOO, NOOOO" etter Vader sa "I'm your father". :lol: Det var jo MYE verre enn Vaders "NOOOO" i episode 3. Ahhh jeg rofler.

Ja det har du.

Kan noen forklare hvorfor vi har capslock når vi har shift?

Skrevet

Hmmmm.... høres ut som du har vært på den gale siden av Nord-Norge da, du får komme deg ut av Bodøslummen å inn der de ordentlige er.

Her jeg bor dusjer de alle minst en gang om dagen, går i minst mulig klær og er lette på sjekkern :)

Håper du hadde det koselig med den musa btw, hørtes ut som et prakteksemplar.

Nesumar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...