Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har media hele dagen og holder nå på å lage skisse til en nettside, noe som egentlig er litt kjedelig. Får vel si god morgen jeg også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, snart begynner enda en forferdelig skoledag. Heldigvis har vi gym idag, det er en liten trøst.

>>Heldigvis har vi gym i dag, det er en liten trøst

>>Heldigvis har vi gym i dag

>>Heldigvis gym

:o

Det eneste som ødelegger mandagene mine.

Skrevet

Jeg orstår ikke helt dette iskaffe greiene dine. Har prøvd det noen ganger, men falt ikke helt i smak. Kommer sikkert av at jeg ikke er noe særlig glad i kaffe (foretrekker te). Kan selvsagt ta en av disse "nymotens greiene" som caffe latte eller capuchino en gang i blant, men er ikke noe særlig glad i kaffe generelt. ^_^

Ps. Røyker ikke heller…

Skrevet

Kan dessverre ikke si meg enig, men nå du ikke la det gå for langt ;)

(Tar meg heller en kopp te og slapper av med forum, da er jeg våken)

Skrevet

Jeg prøvde røyk en gang. Det ble første og siste.

Snus har jeg faktisk også prøvd og her gjelder samme regelen.

Og ja, jeg burde kansje ikke overdrive sånn med iskaffen. Drikker to om dagen på skolen. Vet ikke hvor mye som skal til for at det blir skadelig, men det må nok litt mer til.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

God morgen til dere alle, bortsett fra Svenning, som jeg allerede har sagt god morgen til.

Skrevet

God morgen!

Da vil jeg takke så mye for meg på forumet og mest sannsynlig så kommer det til å bli veldig lite tid til forumet framover da mye av min tid vil bli brukt i jobbsammenheng!

Vil bare si dere er noen fantastiske folk og håper ikke aktiviteten går ned fordi jeg nå må kaste inn håndkledet! Må bare tilføye at det har vært one H**l of a ride!Så får vi se når jeg har tid til å stikke innom!

Skrevet

Jeg forlater dere ikke men det e rikke sikkert jeg kommer til å være innom her hver dag lengere. Også kommer jeg bare til å ha minimalt med tid til forum, spilling, soving og spising framover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...